Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahmimiskohtaukset

Vierailija
05.02.2015 |

Tää vie multa voimat. Ei oo ketään kelle puhua, pakko purkaa jonnekkin. Saan nykyään ahmimiskohtauksia joka päivä, olen sairastanut bulimiaa nyt viisi vuotta ja kukaan ei tiedä, ei edes aviomieheni.
äsken söin

-puoli kiloa oltermannia, siis puoli kiloa!
-purkillisen hilloa
-pussillisen leipää
-litran jugurttia
-pussillisen karkkia

Kaikki tämä alle 20min.. nyt istun vessassa hammasharja kourassa ja oksennan.

miten mä saan tän kierteen loppumaan?? Terapia ei ole vaihtoehto.. ja kyllä saan kaiken oksennettua pois enkä liho, samanlaista ollut koko 5v ja painan 58kg ja olen 179cm pitkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se

Vierailija
2/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa sopivasti! Ite syön tässä just puurolautasellista kahden reissarin ja runebergin tortun jälkeen... Syömishäiriöinen täälläkin, mutta bulimian sijasta ana ja ahmin sit.

Miksi terapia ei ole vaihtoehto? Yksi ensimmäisistä lauseistasi on, että haluat purkaa johonkin. Terapialla pääset kaikista varmimmin sh:stä eroon! Yksin en ole kenenkään kuulleen parantuneen. Nyt vaan rohkeasti soitat terveyskeskukseen ajan ja myönnät ongelmasi! Myönsit sen jo täällä, joka on hyvä alku :)

Btw, jos näännyttää itseään, niin kehon on yleensä pakko vaan saada jotain ruokaa, oli se sit puoli kiloa oltermannia tai mitä ikinä. Silloin ei ole siitä kiinni, että ei ole mukamas tarpeeksi vahva pysäyttämään itseänsä. Silloin ahmiminen on samanlainen tarve niinkuin kakkaaminenkin.
Joka tapauksessa hanki nyt hyvä nainen apua!! Et varmasti halua elää loppuelämääsi surkeana?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ootko ikinä harkinnut vertaistukiryhmää?

Vierailija
4/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus ahmimiskohtauksia, ne jotenkin laukes laihduttamisen ja kaloreiden kyttäämisen takia. Se oli kyllä tosi kamalaa, päivän vahdin syömisiäni ja illalla ahmin kaapit tyhjiksi. En oikein tiedä millä se lopulta talttui. Nyt siitä on n. 4 vuotta ja suhteeni ruokaan on todella normaali, syön aika terveellisesti mutta herkuttelen myös mutten hulluna himoitse ja silmät sumeana ahmi koskaan. Sori, tästä ei varmaan ole mitään hyötyä kunhan jaoin, luulen että terapia tms. apu olisi paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi