Arvioikaa aamiaiseni:
- Lautasellinen kaurapuuroa
- Rasvaista jogurttia ja kuivattuja hedelmiä
- Mustaa kahvia ilman sokeria ja 2 paahdettua ruispalaa
- Lasi greippimehua.
Kommentit (23)
Hyvät rasvat ja proteiini puuttuu. Mutta vatsa varmasti kiittää runsaasta kuidusta ja jogurtista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät rasvat ja proteiini puuttuu. Mutta vatsa varmasti kiittää runsaasta kuidusta ja jogurtista.
Eikö jogurtissa = maidossa ole proteiinia?
Vierailija kirjoitti:
Tossa on tarpeeksi kolmelle päivälle. Miksi noin paljon kerralla?
On nälkä. Usein vatsa ulvoo jo aamuyöstä niin että häiritsee.
Ap
Tuossa on itselleni 3x liian paljon.
Söin tätään ruisleivän voilla, muutaman pienen falafel pyörukän kun oli jäänyt.
Ja maitokahvia.
Itse söin 2 Pirkka-olutta ja eilistä kylmää pitsaa krapulaani. Arvioikaas se!
Om nom nom, maistuis toki mullekin. Saattaisin vaihtaa mehun johonkin muuhun. Vatsani ja makuhermoni eivät kauhean aikaisin aamulla kestä hapanta.
Ei kannata syödä maitotuotteita samaan aikaan kun juo kahvia tai teetä. Kahvi/tee blokkaa tehokkaasti kalsiumin imeytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Itse söin 2 Pirkka-olutta ja eilistä kylmää pitsaa krapulaani. Arvioikaas se!
Aika vuohi olet kun peltipurkkeja syöt.
Jos aamiaiseni onkin iso, en syö lounasta ennenkuin klo 15. Se on itse eilen valmistamaani kaalipataa (kaali, sieniä, ohrasuurimoita, härkis-jauhelihaa). Jälkiruokana vaahto (kermaa, rahkaa, ananasmurske). Illalla harvemmin syön mitään, eilen kolme sattumaa. Olen 46v mies, 188cm, 100kg.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos aamiaiseni onkin iso, en syö lounasta ennenkuin klo 15. Se on itse eilen valmistamaani kaalipataa (kaali, sieniä, ohrasuurimoita, härkis-jauhelihaa). Jälkiruokana vaahto (kermaa, rahkaa, ananasmurske). Illalla harvemmin syön mitään, eilen kolme sattumaa. Olen 46v mies, 188cm, 100kg.
Ap
Satsumia söin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata syödä maitotuotteita samaan aikaan kun juo kahvia tai teetä. Kahvi/tee blokkaa tehokkaasti kalsiumin imeytymisen.
Miksi alapeukutatte faktaa?
Maistuis varmaan mullahillekki