Apua! Kissa toi elävän hiiren sisälle, mitä teen?
Kissa toi hiiren sisälle ja poistui ite paikalta, kuinka saan ton hiiren pois täältä? Oksettaa ajatuskin hiirestä kökkimässä tuolla.. Miten kissat edes löytää noita tähän aikaan vuodesta? Eikai tässä muu auta kun oottaa katti takaisin ja toivoa että se pyydystää sen ja vie ulos. Silti ahdistaa ajatus mitä bakteereita täällä nyt on :'(
Kommentit (6)
Seiska hei, niin se maailman kiertokulku menee :) Vahvat syö heikommat. Mielestäni kaikilla tähän maailmaan syntyneillä on oikeus elää
Se toi syömistä "laumalleen" eli pitää sua tärkeänä ja paikkaa kotina!:)
Onnittele kissaa, tuli ylpeänä näyttämään saalistaan :D Kaks kertaa omakin on tuonut hiiren sisälle. Ekalla kerralla ymmärsi itse viedä takaisin ulos, toisella kertaa hiirulainen sukelsi tulostimen sisälle :P Tulostin siis ulos terassille ja kissa perään. Sai sen pois sieltä ja pisteli tyytyväisenä poskeensa! Eli sulje se kissa samaan tilaan, väkisinkin saalistusvietti taas herää
Meilläkin kävi joskus noin silloin kun meillä oli kissa. Kerran se toi hampaissaan että elävän hiiren sisälle ja pirulainen se pääsi karkuun. Yritettiin saada se jollain riman pätkän huoneeni kaapin takaa mutta se oli ehtinyt livahtaa johonkin. Kyllä pelotti illalla mennä nukkumaan mutta yöllä se oli ilmeisesti jostain raosta etsinyt keittiön kaappiin kolistelemaan ja pari kolme yötä siinä meni ennen kuin saatiin jyrsijä loukkuun. Ei kovin paljon kivempaa ollut että kissa toi kuolleen hiiren keittiön lattialle. Ei muuta kuin rikkalapiolla hiiri ulos ja kissa myös pihalle syömään saalistaan. Pahimmillaan olen löytänyt olohuoneen matolta kuolleen jyrsijän jonka olen äkkiä käskenyt viedä rikkalapiolla tai muulla vastaavalla ulos.
Jes tilanne ohi! Kissa tuli sisälle, nostelin rojuja minkä seassa tiesin hiirulaisen olevan, kissa saalisti hiiren kun se lähti liikkeelle ja juos avatusta ulko-ovesta pihalle tälläkertaa saalis mukana! Viikon pahin paniikki ohi, tästä lähtien kyllä katon tarkkaan roikkuuko kissan suupielestä jotain sisään pyrkiessä :)
-ap