Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomuhoitoa huuliherpekseen?

Vierailija
10.09.2006 |

Apteekin rasvat ei auta ja ylihuomiseksi pitäisi saada rakkula pois, tai ainakin suurinpiirtein näkymättömäksi. Auttakaa siskot!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa ainakin rakkulan piiloon ja päälle voi laitta meikkiä.

Huono puoli on, että rypistyy helposti, jos on semmoisessa paikassa, jossa iho venyy tms.

Vierailija
2/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

o väärässä? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei esim Zovirax tehoa ollenkaan, mutta Vectavir aika hyvin. Näissä ainakin on eri vaikuttava aine. Compeedissa vaikuttava aine on Nanocolloid -075 (ainakin tuosta ohjeesta ymmärsin), niin on varmaan eri kuin noissa kahdessa.

Kannattaisi varmaan hakea päivystävä apteekki ja hakea laastarit sieltä.

Tosin luin tältä palstala kerran että hammastahnaa yöksi ja sitten Bepanthenea, jotta arpi paranee. En ole kokeillut itse tätä. Yritin kyllä kerran kuivattaa finnia hammastahnalla, mutta ei auttanut..

Vierailija
4/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee rakkuloita aika usein. Olen huomannut tällaisen kikan tepsivän, etenkin alussa: jääpala ja septidin. Eli jääpalalla/kylmällä vedellä tms kylmällä haudot rakkulaa kunnes puutuu. Sitten sivelet Septidinillä hyvin ja annat olla. Kihelmöinti loppuu ja joskus rakkula jää tulematta ja jos tuleekin, niin jää pieneksi, jos siis ehdit ajoissa toimia. Septidin muutenkin kuivattaa ja parantaa herpestä paljon nopeammin.

Vierailija
5/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammastahna ja sinkkipasta. Tea tree öljy.

Vierailija
6/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt lapsuudesta asti huuliherpeksestä ja ostin 2kk sitten niitä laastareita. Herpes ei leviä niin laajalle alueelle, on huomaamattomampi ja paranee nopeammin kun käyttää laastaria. Mulle tuli taas eilen herpes huuleen yön aikana. Aamulla laitoin heti sen laastarin ja vaihdoin niitä pari kertaa pvän aikana. Seuraavana aamuna oli herpes jo pienentynyt eikä niin turvoksissa kuin muuten, ilman laastaria.

Vierailija
7/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuo suun kautta nautittavat tabletit ovat ainoat, jotka todella auttavat. Pidän niitä kaapissa aina varalla ja otan heti kun yhtään tuntuu tai näyttää siltä, että rakkula on puhkeamassa. Joskus jos on tulossa jokin tärkeä tapahtuma niin, etten TODELLAKAAN halua olla herpes-rakkula huulessa, otan niitä pillereitä estolääkityksenä joitakin päiviä ennen tapahtumaa. Eipä ole herpes vaivannut tämän jälkeen. Ollenkaan.

Suosittelen.

Vierailija
8/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on käyttänyt jo kuusi vuotta. Hyvin toimivat. Hän on pikkuhiljaa hakenut tason, jolla määrällä pysyy kokonaan poissa.

Vierailija
9/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä pursottaa reilusti, niin se kuivattaa rakkulaa sekä tekee kovan kuoren jonka alla se paranee paljon nopeammin.

Vierailija
10/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epähygieenistä.

Vierailija
11/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaa tai luontaistuotekaupoista Herstat-nimistä voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi