Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttuuko klamydia TODELLA helposti yhdynnässä?

Vierailija
05.02.2015 |

Eli jos X ja Y harrastavat yhdyntää ilman kortsua 5x niin onko suuri todennäkösyys, että X jolla on klamydia, tartuttaa sen Y:hyn? Oletteko edes kuulleet tapauksesta, jossa tarrtuntaa ei olisi tapahtunut?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan, että saatiin kunnon sanasota tästä aikaiseksi. Jostain syystä mies sanoi, että myös hän on voinut tartuttaa muhun klamydian. Eli kumpikaan ei nyt tiedä kumpi sen klamydian on tartuttanut, mutta joka tapauksessa mieletön sota saatiin pystyyn tekstiviesteille ja puheluilla. Mä itkua väänsin täällä ja olin ihan varma, että tää juttu loppuu tähän. Itkin silmät päästäni (niin että ripsienpidennyksetkin meni pilalle :D) ja sitten soi toi mun asunnon summeri ja mieshän se siellä oli. Saatiin homma sovittua ja tultiin siihen tulokseen, että turha alkaa syyttelemään kumpaakaan. Molemmat oppi tästä nyt paljon ja yhdessä jatketaan eteenpäin. :) Hirveä päivä ollut mutta onneksi päättyi näin hyvin!

Vierailija
2/25 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa se oli kun oli noin 6 eri vaihtoehtoa keneltä olisin voinut saada klamydian. Onneksi siitä on jo vuosia! :( ja onneksi tajusin rauhoittua silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, on sen arvosta.

Vierailija
5/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan TODELLAKIN juuri yhdynnässä!

Vierailija
6/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin. Yhdynnässä kirjoitinkin. Että eikö se mene niin että jos 5x harrastaa yhdyntää niin on TODELLA suuri mahdollisuus siihen että klamydia tarttuu?

Vierailija
7/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:16"]

Niin niin. Yhdynnässä kirjoitinkin. Että eikö se mene niin että jos 5x harrastaa yhdyntää niin on TODELLA suuri mahdollisuus siihen että klamydia tarttuu?

[/quote]

Kyllä

Vierailija
8/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:16"]

[/quote]
Jo yhdessä kerrassa on todella suuri mahdollisuus että tarttuu.

Vierailija
9/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Näin minäkin olen käsittänyt. -ap

Vierailija
10/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta tahtoisin tietää miksi kysyt?

Vierailija
11/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat tartunnan miehiä helpommin, olikohan prosentti jopa 70% helpommin kuin miehet.

Vierailija
12/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hoidat lääkkeillä pois.

Vierailija
13/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, minäkin sain yhdestä kerrasta.

Vierailija
14/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, ei tekisi mieli edes kertoa kun paskamyrsky varmaan tulossa niskaan. Mutta olen harrastanut seksiä uuden miehen kanssa n.5x ja tänään minulla todettiin klamydia. Tämä on ihan 50-50 että olenko klamydian saanut tältä mieheltä vai aiemmalta seksikumppanilta. Jos saanut aiemmalta, niin halusin vaan ihan suoraan kuulla että millä tod. näköisyydellä olen tämän tartuttanut uuteen kumppaniin. -ap

Vierailija
15/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit (tippuri, klamydia, kuppa) tarttuu tehokkaasti yhdynnästä. Sukupuolitaudeista huonosti tarttuu lähinnä vain HIV. Muut virukset leviävät kerrasta jos ovat aktiivisina.

Vierailija
16/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tartu satavarmasti. Mies petti, sai klamydian, harrastettiin normaalisti seksiä (eli lähes päivittäin) ja noin reilun kuukauden päästä mies sai tietää klamydiastaan, jota ei minulla ollut kuitenkaan - onneksi.

Vierailija
17/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On kyllä niin paska fiilis. Kun mietin viikkoja ja kuukausia taaksepäin nin en muista koska viimeksi olisin näin surullinen ollut. Mies menee testeihin maanantaina ja tulokset saadaan sitten vasta keskiviikkona. Voi kun tulee pitkä odotusaika. :/

Vierailija
18/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika todennäköisesti olet tartuttanut. Puhelin käteen, jotta kumppanisi ei levittäisi tautia eteenpäin.
Olet uuden kumppanin kanssa harrastanut seksiä ilman kondomia ennenkuin olette kumpikin taudittomiksi testattuja? Siis oikeesti? Juuri tuolla tavalla ne taudit tarttuvat.

Vierailija
19/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, miksi harrastelet seksiä ilman kortsua????

Vierailija
20/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tarttuuko! Käytin suhteen alussa testeissä miehen kanssa, kummallakin klamydia, ei tiedetä kumpi sen toiselle antoi. Saatiin lääkkeet ja käskettiin olla jälkitarkastukseen asti jalat ristissä. Oltiinkin, ihan pientä käsipeliä harrastettiin niin että kumpikin koski vain toiseen eikä itseensä ollenkaan ja pestiin kädet ensin saippualla. Kuinka turhauttavaa kuulla jälkitarkastuksesssa, että se saamari oli tarttunut uudestaan...