Asberger
Onko kellään samaa? Ite sain Assi-diagnoosin tänään, terveyskeskuspsykologi tämän totesi. Toisaalta kiva, koska oon kuullu että siihen liittyy korkea ÄO. Nettitestissä sain korkeat pisteet kyllä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:06"]Putinilla on muuten asperger
[/quote]
Tuskinpa. Ennemminkin Putinilla on jokin persoonallisuushäiriö.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:06"]Putinilla on muuten asperger
[/quote]
Tuskinpa. Ennemminkin Putinilla on jokin persoonallisuushäiriö.
[/quote]
En tiedä mitä Putinilla on, mutta kyllä persoonallisuushäiriö ja Asperger voivat kulkea käsi kädessä.
Joo... itse kun sain diagnoosin, siinä oli diagnoosia tekemässä useita neuropsykiatrian ammattilaisia. Ei siis vaan yksi. Lisäksi tutkimus on pitkäkestoinen. Mulla dg saamiseen meni vuosi ja testikertoja oli useita. Koskaan dg:ta ei voi yhdellä kerralla niin vaan saada. Eli en usko että sulla on virallista diagnoosia.
Taitaa olla yleistä politiikassa tuo asberger, onhan vissiin Sauli Niinistölläkin se.
Muita tunnettuja asseja mm. Adolf Einstein ja Enbuske. Assi olen itsekin ja tosiaan tuo älykkyys on tuttu asia. :D
Hitler oli epävakaa (borderline personality).
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:08"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:06"]Putinilla on muuten asperger [/quote] Tuskinpa. Ennemminkin Putinilla on jokin persoonallisuushäiriö.
[/quote] En tiedä mitä Putinilla on, mutta kyllä persoonallisuushäiriö ja Asperger voivat kulkea käsi kädessä.[/quote]
No ei. Niillä ei ole mitään yhteistä. Toki voi olla samaan aikaan persoonallisuushäiriö ja asperger, mutta ne ei liity toisiinsa.
Netin ÄO testistä sain 162 pistettä ja asperger testistä 120 pistettä. Asperger testin mukaan olen Assi.
Psykologi ei tee diagnooseja ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:14"]
Netin ÄO testistä sain 162 pistettä ja asperger testistä 120 pistettä. Asperger testin mukaan olen Assi.
[/quote]
Niin mikään nettitesti ei kerro mitään sinun neurologiastasi. Sama kuin sanoisit, että horoskoopissa sanottiin lehdessä, että sinulla on as. Oikea diagnoosi on pitkien tutkimusten tulosta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:15"]
Psykologi ei tee diagnooseja ollenkaan.
[/quote] Kyllä tekee
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:13"]
Hitler oli epävakaa (borderline personality).
[/quote]
Se johtui Hitlerin kasvisruokavaliosta.
Terveyskeskuspsykologi ei jaa as-diagnooseja. Että sikäli tuo sinun provosi. Mutta asiaan:
- se ei ole Asberger, vaan Asperger
- siihen ei liity korkea äo, mutta osalla asseista on korkea äo. Keskimäärin kuitenkin ihan normitasoa, vaikeasti keharit saavat yleensä autismi-diagnoosin.