meni selkä kipeeksi salilla. Nyt pitää sit levätä varmaan viikko vähintään. Sama kohta joka kipeyty viime vuonna ja oli kipee toista kuukautta makuuasennossa. Enkä tietenkään käynyt lääkärissä. Toisella kyljellä ei voi maata ollenkaan. Mikähän siinä on ju
meni selkä kipeeksi salilla. Nyt pitää sit levätä varmaan viikko vähintään. Sama kohta joka kipeyty viime vuonna ja oli kipee toista kuukautta makuuasennossa. Enkä tietenkään käynyt lääkärissä. Toisella kyljellä ei voi maata ollenkaan. Mikähän siinä on jumissa? En oo tehnyt kyykkyä ollenkaan. Penkkiä, juoksua, vatsalihaksia ja uintia. Joku reväyttänyt. Voi olla hyvinkin vatsalihasten teko, oon joka päivä aamuisin tehnyt vatsalihaksia ja myös vinoon. Ja etunojapunnerruksia.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset selälleen maassa on huono liike vatsalihaksille ja voi reväyttää selän. Parempi liike vatsalihaksille on roikkua tangossa ilmassa ja nostaa jalat ylös niin että koskettavat sitä tankoa josta pidät kiinni.
🤣 Joo, varmasti parempi mutta aika harva tuohon pystyy
Eikä julkinen terveydenhuolto asialle mitään tekisikään. Maksaisit noin 30e ohjeesta älä rasita sitä, ja syö särkylääkettä. Jos ei mene ohi, tule kuukauden päästä uudestaan. Ja sama asia toistuu. Eri asia, jos olisit vaikka keihäänheittäjä. Selkä olisi jo magneettikuvattu, ja kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset selälleen maassa on huono liike vatsalihaksille ja voi reväyttää selän. Parempi liike vatsalihaksille on roikkua tangossa ilmassa ja nostaa jalat ylös niin että koskettavat sitä tankoa josta pidät kiinni.
🤣 Joo, varmasti parempi mutta aika harva tuohon pystyy
Eihän niitä kukaan heti pystykkään tekemään, mutta harjoittelemalla pystyy. Ei tarvitse sen jälkeen enää muita vatsaliikkeitä tehdä kun tuo tekee koko vatsaa, sivulta ja edestä, jopa syviä vatsalihaksia.
Hommaa semmonen vatsalihasrulla ,en tiedä virallista nimeä. Maksaa kympin + prismassa yms.
Ainaki mulla tehny aika ihmeitä, luulin että olen hyvässä kunnossa, no en ollu ku rullaa alotin testaan.
Selkä ja vatsa litteemmän näkönen ainaki nyt,ja muutenki ryhti parempi.
perse meni treenihommat pieleen vaikka olin syyskuun puolestavälistä laihduttanut 13 kg ja tavoite 10 kg pois vielä jouluun mennessä, onko tässä ostettava sitten kaljaa taas kipulääkkeeksi ja jätettävä koko urheilu ja laihdutus?
Pitäisi myös tehdä vastaavasti selkäliikkeitä pitkin viikkoa.
Voi tulla epätasapainoa jos teet vain vatsalihaksia jolloin selkä kipeytyy.
Helppo liike on ottaa vaikka kahvakuula ja tehdä suorinjaloin maastavetoa.
sannamariinisilli kirjoitti:
perse meni treenihommat pieleen vaikka olin syyskuun puolestavälistä laihduttanut 13 kg ja tavoite 10 kg pois vielä jouluun mennessä, onko tässä ostettava sitten kaljaa taas kipulääkkeeksi ja jätettävä koko urheilu ja laihdutus?
Kyllä, ehdottomasti. Ryyppääminenhän auttaa kaikkiin ongelmiin.
Onneksi Suomessa saa sairaslomalla täyttä palkkaa, vaikka olisi itse aiheuttanut sairauden.