Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajalle kysymys!

Vierailija
05.02.2015 |

Mulle tehtiin sektio viikko sitten ja tänään poistettiin hakaset. Osa jätettiin koska haava lähtikin aukeamaan ja laitettiin sitten tuommosta teippiä. Huomenna menen uudestaan tarkastukseen.
Kysymys kuuluukin että voinko käydä suihkussa ettei tuo haavateippi irtoa? Haavakle tekisi hyvää saada suihkutusta, varsinkin kun se vähän tihkuttaa verta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!!

Vierailija
2/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana iltana ei vielä suositella suihkua, että hakasten aukot saa vielä sulkeutua eikä pääse pöpöjä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tänään :)

Vierailija
4/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haavat pitää pitää puhtaana. Minulla on ollut joskus leikkauksen jälkeen avohaava, jota oli huuhdeltava pariin kertaan päivässä sen umpeutumiseen asti.

Vierailija
5/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit todellakin mennä suihkuun! Jätä haavateippi paikalleen.

Vierailija
6/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:50"]Tietenkin haavat pitää pitää puhtaana. Minulla on ollut joskus leikkauksen jälkeen avohaava, jota oli huuhdeltava pariin kertaan päivässä sen umpeutumiseen asti.
[/quote]

Leikkaushaavoja ei saa kastella ensimmäisen 24 tunnin aikana.

Vierailija
7/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jätettiin se teippi kokonaan laittamatta ja käskettiin vaan suihkutella pari kertaa päivässä. :)

Vierailija
8/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas ristiriitaisia vastauksia. Ehkä uskallan mennä, aamulla ysiltä jo tarkastuksen. Jospa teipit ei irtoaisi suihkun aikana :)

Vierailija
9/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavateipin kanssa saat käydä suihkussa, paljasta haavaa et saa vielä suihkuttaa vaikka se tihkuttaisikin. T. Kir.sh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi