Yo-kirjoitusten muistoja :)
Muistatteko mitään ja milloin kirjoititte? Itse kirjoitin -94 mutten muista muuta kuin englannin kuullunymmärrys oli todella vaikea! Kirjoitan lisää kun alan oikein muistelemaan.
Kommentit (10)
Kirjoitin 2006 ja muistan kuinka luin koko kesän historian kokeeseen, mutta olinkin ilmoittautunut biologian kokeeseen... Sain siitä silti C:n :P
2002 englannin kuuntelu.
Olin edeltävän viikonlopun (kuuntelu maanantaina) vatsataudissa ja kuumeessa. Itse asiassa kuumetta oli vielä kuuntelussakin. Puhti oli pois, mutta kuuntelu meni paremmin kuin odotin.
Muistan että nukuin pommiin englannin yo-kokeesta jota mun piti mennä korottamaan. No jäi korotus sitten haaveeksi ja tyydyin siihen B:hen. Lisäksi muistan sen fiiliksen ekan yo-kokeen jälkeen kun ekaa kertaa elämässä tuntui siltä että olisin jotenkin tosi aikuinen nyt.
Kirjoitin 2007, silloin oli äidinkielen tekstitaidon koe ekaa kertaa. Tulitikkukeissistä tuli haloo - pitäisikö kaikkien tietää, mitä "stidit" ovat?
Ruotsin kokeessa (en ole varma oliko preli vai oikea koe) pinnistelin tosissani että muistaisin yhden sanan. Voi sitä iloa, kun sain puristettua mieleen, että lera = savi.
Evästauolla mun termospullon korkki kitisi avatessa, ja vieressä istuva tyttö mulkaisi pahasti. Mulla oli suklaapalojakin mukana, mutta viileässä salissa ne suklaatkin oli ihan viileitä ja mauttomia, tai sitten jännityksen takia ei vaan suklaakaan maistunut.
Ai niin, muistan myös sen euforisen tunteen, kun viimeinen koe oli ohi (lyhyt vieras kieli). Kävelin kotiin nättinä maaliskuisena iltapäivänä eväskori kädessä typerästi hymyillen. Se oli hieno hetki ja kaiken stressaamisen ja lukemisen jälkeen ansaittu.
-6
Äikän essee 2009 keväällä: "Mihin tarvitsemme Facebookia?" Ja tekstitaidossa se Villisorsa -.-
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:03"]Ai niin, muistan myös sen euforisen tunteen, kun viimeinen koe oli ohi (lyhyt vieras kieli). Kävelin kotiin nättinä maaliskuisena iltapäivänä eväskori kädessä typerästi hymyillen. Se oli hieno hetki ja kaiken stressaamisen ja lukemisen jälkeen ansaittu.
-6
[/quote]
Voi että, en malta odottaa että pääsen tuon vielä kokemaan!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:03"]Ai niin, muistan myös sen euforisen tunteen, kun viimeinen koe oli ohi (lyhyt vieras kieli). Kävelin kotiin nättinä maaliskuisena iltapäivänä eväskori kädessä typerästi hymyillen. Se oli hieno hetki ja kaiken stressaamisen ja lukemisen jälkeen ansaittu.
-6
[/quote]
Voi että, en malta odottaa että pääsen tuon vielä kokemaan!
[/quote]
Se hetki tulee. :) Lukuintoa kirjoituksiin!
Kirjotukset v.2008. Muistan ainaki sen, että sinä keväänä riehu joku vatsatautiaalto - sairaat laitettiin erilliseen luokkaan väkertämään kirjotuksia. Ja muistan myös yhden tyypin, joka myöhästy todella pahasti kirjotuksista - sitä ei sitten päästetty enää saliin, eikä se sen takia päässy myöskään ylioppilaaks. Myöhemmin tietysti kirjotti puuttuvan aineen..mutta semmosia muistoja :)
93, Kristus ja Mataleena -aiheen äikässä muistan. Ja sit muistan sen tunteen kun olin ekassa kuullunymmärryksessä, en ole ikinä sitä ennen enkä sen jälkeen ollut keskittyneempi mihinkään.