Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamattomat ei pääse joulumarkkinoille eikä voi viettää joulua

Vierailija
17.11.2021 |

Ihan oikein.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu. En aio mennä mihinkään massatapahtumiin tänä vuonna. Joulu vietetään kuten aina ennenkin: kotona oman perheen kesken pienimuotoisesti. Outo aloitus. 

Vierailija
2/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joulun vietto on estetty? Tuleeko joku viemään jääkaappini, ruokapöytäni, sohvani ja perheeni?

Vierailija
4/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli taas niin hämärä yhteys asioilla, että otappa pipo pois silmiltä ni saattaa jo hieman tulla valoa pääkoppaan.

Vierailija
5/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen koko joulun, vanhempien luona käyn luultavasti syömässä kuten aina. Lomilla kaksi viikkoa aatosta.

Vierailija
6/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Voi en käy muutenkaan joulutorilla ja vietän joulun muutenkin yksin. Laitan jouluruokia ja katan pöydän. Nautin jouluruoan hyvillä mielin. En häviä yhtikäs mitään😂.

T. Sinkku tonttu

Vierailija
7/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku kirjoitti:

Voi Voi en käy muutenkaan joulutorilla ja vietän joulun muutenkin yksin. Laitan jouluruokia ja katan pöydän. Nautin jouluruoan hyvillä mielin. En häviä yhtikäs mitään😂.

T. Sinkku tonttu

Edelliseen lisäys vielä. Olen rokottamaton ja sitä piikkiä en tule ottamaan ikinä. PISTE.😂😂😂

Vierailija
8/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi hakee kinkun ja kuusen pois, vai?

Vierailija
9/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokotettu. En aio mennä mihinkään massatapahtumiin tänä vuonna. Joulu vietetään kuten aina ennenkin: kotona oman perheen kesken pienimuotoisesti. Outo aloitus. 

Mulla täysin sama: rokotus otettu, mutta yhä massatapahtumat pois listalta. Outo aloitus tosiaan.

Vierailija
10/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku kirjoitti:

T. Sinkku tonttu

Edelliseen lisäys vielä. Olen rokottamaton ja sitä piikkiä en tule ottamaan ikinä. PISTE.😂😂😂

Miksi et? Ihmeellistä käytöstä, ihan kuin uhmaikäinen pikkulapsi polkisi jalkaa.

Vierailija
11/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ymmärrättehän, että tässä ilmeisesti viitataan Saksan joulumarkkinoihin.

https://www.hs.fi/talous/art-2000008410475.html

Vierailija
12/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät voi viettää joulua?:D Olen rokotettu, mutta esimerkiksi äitini ei ole ja viettää samanlaisen joulun kuin kaikkina muinakin vuosina :D

Vierailija
13/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku kirjoitti:

T. Sinkku tonttu

Miksi et? Ihmeellistä käytöstä, ihan kuin uhmaikäinen pikkulapsi polkisi jalkaa.

Miksi pitäisi käydä jossain joulutorilla? En käy muutenkaan. Onko se mielestäsi joku mittari kun käy joulutorilla? Aivan sama mulle. Sun mielipide ei merkitse mitään. Voit käydä mun puolesta toreilla kuinka paljon tahansa ei liikuta yhtikäs.

Vierailija
14/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö sinua surettaa?

Vierailija
15/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutorien suurin uhka jo vuosia Euroopassa o ollut erään heimolain kannattajat vuodelta 666.

Eivät vietä itse joulua.

Vierailija
16/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä munkin puolesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku kirjoitti:

T. Sinkku tonttu

Miksi pitäisi käydä jossain joulutorilla? En käy muutenkaan. Onko se mielestäsi joku mittari kun käy joulutorilla? Aivan sama mulle. Sun mielipide ei merkitse mitään. Voit käydä mun puolesta toreilla kuinka paljon tahansa ei liikuta yhtikäs.

Siinähän et käy, ketä kiinnostaa. Yksi rokottamaton ääliö vähemmän liikenteessä. Mutta tuo asenne on kuin itsepäisellä pikkulapselle.

Vierailija
17/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt joulumarkkinoilla. En aio aloittaa. Jouluakaan en vietä, toivottavasti.

Vierailija
18/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku kirjoitti:

T. Sinkku tonttu

...paitsi jos saan ämpärin

Vierailija
19/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ennenkään joulumarkkinat kiinnostaneet.

Vierailija
20/20 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettääkö joku aikuinen muka joulua?

Minä en aikuisena juurikaan joulua juhli.