Rokottamattomat ei pääse joulumarkkinoille eikä voi viettää joulua
Kommentit (20)
Miten joulun vietto on estetty? Tuleeko joku viemään jääkaappini, ruokapöytäni, sohvani ja perheeni?
Nyt oli taas niin hämärä yhteys asioilla, että otappa pipo pois silmiltä ni saattaa jo hieman tulla valoa pääkoppaan.
Kotona olen koko joulun, vanhempien luona käyn luultavasti syömässä kuten aina. Lomilla kaksi viikkoa aatosta.
Voi Voi en käy muutenkaan joulutorilla ja vietän joulun muutenkin yksin. Laitan jouluruokia ja katan pöydän. Nautin jouluruoan hyvillä mielin. En häviä yhtikäs mitään😂.
T. Sinkku tonttu
Sinkku kirjoitti:
Voi Voi en käy muutenkaan joulutorilla ja vietän joulun muutenkin yksin. Laitan jouluruokia ja katan pöydän. Nautin jouluruoan hyvillä mielin. En häviä yhtikäs mitään😂.
T. Sinkku tonttu
Edelliseen lisäys vielä. Olen rokottamaton ja sitä piikkiä en tule ottamaan ikinä. PISTE.😂😂😂
Poliisi hakee kinkun ja kuusen pois, vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotettu. En aio mennä mihinkään massatapahtumiin tänä vuonna. Joulu vietetään kuten aina ennenkin: kotona oman perheen kesken pienimuotoisesti. Outo aloitus.
Mulla täysin sama: rokotus otettu, mutta yhä massatapahtumat pois listalta. Outo aloitus tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku kirjoitti:
T. Sinkku tonttu
Edelliseen lisäys vielä. Olen rokottamaton ja sitä piikkiä en tule ottamaan ikinä. PISTE.😂😂😂
Miksi et? Ihmeellistä käytöstä, ihan kuin uhmaikäinen pikkulapsi polkisi jalkaa.
Niin siis ymmärrättehän, että tässä ilmeisesti viitataan Saksan joulumarkkinoihin.
Miten niin eivät voi viettää joulua?:D Olen rokotettu, mutta esimerkiksi äitini ei ole ja viettää samanlaisen joulun kuin kaikkina muinakin vuosina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku kirjoitti:
T. Sinkku tonttu
Miksi et? Ihmeellistä käytöstä, ihan kuin uhmaikäinen pikkulapsi polkisi jalkaa.
Miksi pitäisi käydä jossain joulutorilla? En käy muutenkaan. Onko se mielestäsi joku mittari kun käy joulutorilla? Aivan sama mulle. Sun mielipide ei merkitse mitään. Voit käydä mun puolesta toreilla kuinka paljon tahansa ei liikuta yhtikäs.
Joulutorien suurin uhka jo vuosia Euroopassa o ollut erään heimolain kannattajat vuodelta 666.
Eivät vietä itse joulua.
Käyppä munkin puolesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku kirjoitti:
T. Sinkku tonttu
Miksi pitäisi käydä jossain joulutorilla? En käy muutenkaan. Onko se mielestäsi joku mittari kun käy joulutorilla? Aivan sama mulle. Sun mielipide ei merkitse mitään. Voit käydä mun puolesta toreilla kuinka paljon tahansa ei liikuta yhtikäs.
Siinähän et käy, ketä kiinnostaa. Yksi rokottamaton ääliö vähemmän liikenteessä. Mutta tuo asenne on kuin itsepäisellä pikkulapselle.
En ole ikinä käynyt joulumarkkinoilla. En aio aloittaa. Jouluakaan en vietä, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku kirjoitti:
T. Sinkku tonttu
...paitsi jos saan ämpärin
No ei ole ennenkään joulumarkkinat kiinnostaneet.
Viettääkö joku aikuinen muka joulua?
Minä en aikuisena juurikaan joulua juhli.
Olen rokotettu. En aio mennä mihinkään massatapahtumiin tänä vuonna. Joulu vietetään kuten aina ennenkin: kotona oman perheen kesken pienimuotoisesti. Outo aloitus.