Milloin Seppälä on ollut muotia?
Mun mielestä se on ollut out jo vuonna 1986 ja jatkuvasti sen jälkeen.
Kommentit (23)
Olin TET-harjoittelussa Seppälässä joskus 90-luvun lopussa ja silloinhan se oli ihan kiva kauppa, ostelin huulirasvoja henkilökunta-alennuksella aika paljon. Ostin sieltä vaatteita (farkkuja ja paitoja) vielä 2000-luvun alussa, mutta nyt en ole löytänyt sieltä enää mitään sopivaa tai ostamisen arvoista. Joitain ihan ok vaatekappaleita oon nähnyt ihan äskettäinkin, mutta ovat vaan jääneet ostamatta, luultavasti hinta-laatusuhteen takia.
Mä olen vuonna 1997 syntynyt ja ala-asteella käytin lähes ainoastaan Seppälästä ostettuja vaatteita, eivätkä ne kovin tyylikkäitä olleet... :D Nykyään jos käyn "pidemmän kaavan mukaan" shoppailemassa, niin käyn yleensä kyllä katsastamassa Seppälänkin tarjonnan ja joskus olen löytänyt kivojakin vaatteita sieltä, mutta pääasiassa Seppälän tuotteet ovat mielestäni kovin outoja.
Onhan sieltä ostettu joskus 8-10-vuotiaana vaatteita, mutta niistä rytkyistä en enää maksais pariakaan euroa. Ehkä huonolaatuisin vaateliike mitä voi maa päällään kantaa. Eikä ne vaatteet esteettisyydelläänkään ole mitenkään pilattuja... Wt-kauppa, jos ytimekkäästi ilmaistaan.