rasittava ja ahdistava ystävä
Ahdistun tavattomasti välillä kun tämä "ystävä"
soittelee.
Käytös on piinaavaa. Syyttelee mua ja siksi en mielelläni sille soita.
En tiedä mikä tähän auttais!
Kommentit (13)
Katkaise välit. Näin minä tein. En ole katunut.
Onko meillä sama ystävä? Mikä on etukirjain?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:57"]Onko meillä sama ystävä? Mikä on etukirjain?
[/quote]
En usko!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:56"]Katkaise välit. Näin minä tein. En ole katunut.
[/quote]
En voi. Ainakaan vielä.
Mistä se sua syyttää? Ja miksi? Keskustelkaa asia loppuun asti!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:00"]Mistä se sua syyttää? Ja miksi? Keskustelkaa asia loppuun asti!
[/quote]
Se on asiatonta syytöstä. Mitään konkreettista näyttöä sillä ei ole syytösten tueksi.
Sen kanssa ei voi keskustella.
Alkaako ystäväsi nimi kirjaimella S?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:17"]Alkaako ystäväsi nimi kirjaimella S?
[/quote]
Ei. Sillä ei ystäviä juuri ole.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:17"]Alkaako ystäväsi nimi kirjaimella S?
[/quote]
Ei. Sillä ei ystäviä juuri ole.
[/quote]joo ei se ees haluu teistä ystäviä, koska te ootte niin tyhmiä.
Sen ystävät on muualla. Ja niihin voi pitää yhteyttä netin kautta :)
miksi et voisi katkaista välejä?
itsekin tein niin, en tosin pitänyt ko. ihmistä ystävänäni. ihan kauhea energiasyöppö oli hän.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:45"]miksi et voisi katkaista välejä?
itsekin tein niin, en tosin pitänyt ko. ihmistä ystävänäni. ihan kauhea energiasyöppö oli hän.
[/quote]
Esim. lastemme takia emme voi.
Sopeudu tilanteeseen, olisin onnellinen jos minullakin olisi tuollaisia ystäviä, oikeasti.
Et vastaa?