Miksi en voi enää peukuttaa? :( Muilla samaa?
Luulin että olen saanut bannit, kun en pysty enää ylä- tai alapeukuttamaan. Onko muilla tälläistä ongelmaa?
Kommentit (35)
Sama täällä. Hämäävintä on, että yksi peukutus tässä välissä yllättäen onnistui, ja sitten taas lakkasi toimimasta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:48"]
Mulla chrome, ei voi peukuttaa. Kokeilin firefoxia eikä onnistu silläkään.
[/quote]
Mulla on chrome ja tabletti ja voin peukuttaa.
Tähän peukuttamiseen tottui tosi nopeasti ja nyt on ihan ulalla, kun ei saa peukutella. Kun peukutustoiminto tuli, moni oli ihan nyrppänä, että aivan kaamean typerä uudistus, mutta nyt tuntuu kuin puoli huvia olisi poissa aaveilusta. Kuka muuten muistaa, millaiset värit ennen uudistusta oli? Minulla ei ole enää mitään muistikuvaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:34"]
Joo Firefoxilla ei toimi tällä hetkellä. Vaihda selainta jos peukutustarve iskee hillittömäksi.
[/quote]Vaihdoin toimimattomasta Chromesta Firefoxiin (jota en käytä koskaan). Ei toimi. Eli ei voi olla evästemuistitkaan täynnä.
Minäkään en voi peukuttaa. Käytän Internet Exploreria.
Mulla taas tulee joka kerta 2-3 peukkua kerrallaan (ja kerran jop 6) en tajua, hmmmm
Operalla selailen ja peukutus lakkasi toimimasta tänään. Kun vaihdan osoitteeksi m.vauva.fi, kuten joku edellä neuvoi, pystyn taas peukuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:28"]
Operalla selailen ja peukutus lakkasi toimimasta tänään. Kun vaihdan osoitteeksi m.vauva.fi, kuten joku edellä neuvoi, pystyn taas peukuttamaan.
[/quote]
Sama havainto. Testasin juuri. Applen tabletti käytössä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:28"]
Luulin että olen saanut bannit, kun en pysty enää ylä- tai alapeukuttamaan. Onko muilla tälläistä ongelmaa?
[/quote]
Peukuttaisin tätä, mutta kun nappula ei vain toimi...
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:25"]
Mulla taas tulee joka kerta 2-3 peukkua kerrallaan (ja kerran jop 6) en tajua, hmmmm
[/quote]
Johtuu siitä että peukut päivittyvät. Eli siis lukemisesi aikana esim. 3 ihmistä on yläpeukuttanut, jolloin uudet peukut tulevat näkyviin kun peukutat itse.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:28"]Luulin että olen saanut bannit, kun en pysty enää ylä- tai alapeukuttamaan. Onko muilla tälläistä ongelmaa?
[/quote]
Se johtuu siitä että oot käyttänyt päivän alapeukutusmääräsi ;)
Joo ei toimi. On se ny helvetti kun ei voi peukuttaa. Jo moni täydellinen kommentti mennyt ilman yläpeukkua.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:01"]Peukutus ei toimi jos laitteen muisti on tarpeeksi täynnä..
[/quote]
Lumiassa siis ainakin tämä ongelma. Lainauskaan ei toimi vaan heittää aina etusivulle kun sitä yrittää. Tyhjensin muistia niin taas toimii. :)