Palkonko pitäisi saada palkkaa
Mikä olisi se palkka millä sinä suostuisit lähtemään töihin.
Minä voisin mennä tekemään jotain helppoa ja kevyttä sisätyötä joka on vapaatahtista noin 2500e prutto palkalla. Tämä on nettona sen 2000e joka on puolet enemmän kun minun nykyiset tuet.
Halvemmalla ei kannata mielestäni kokopäivä työta ottaa vastaan.
Kommentit (13)
Haaveilla saa aina, eikä maksa mitään.
Suomessa minimipalkka on muistaakseni jotain 2700e, eihän sen halvemmalla laillisesti voikkaan tehdä kokopäivä työyä.
Menetetylle vapaa-ajalle on vaikea laittaa hintalappua. Ei siitä kuitenkaan niin paljon makseta mikä olisi minun mielestä kohtuullinen korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa minimipalkka on muistaakseni jotain 2700e, eihän sen halvemmalla laillisesti voikkaan tehdä kokopäivä työyä.
Tirskis. On paljon aloja jossa kokopäivätyöstä saa alle 2000e bruttona. Jopa paljon alle tuon.
Mikä palko palkkaa saa? Herneenpalko?
Vierailija kirjoitti:
Toivon tämän olevan vitsi, siis sen, että kukaan voi luulla tämän olevan totuus. Kunpa asia olisikin noin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole käytössä vähimmäispalkkaa lakiin kirjattuna euromääräisenä palkkana
Vierailija kirjoitti:
Mikä palko palkkaa saa? Herneenpalko?
Eikö sun pitäisi olla jo nukkumassa.
Viimeinen Mohikaani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole käytössä vähimmäispalkkaa lakiin kirjattuna euromääräisenä palkkana
No eikö jo sitten olisi kiire sellanen sinne kirjata. Kenenkään ei tarvii nälkäpalkalla mennä töihin.
Mä saan reilu 5000€/kk brutto ja mielestäni on kiikun kaakun siinä ja tässä kannattaako käydä töissä vai rakentelisko omakotitaloja senkin ajan ittelle.