Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katuva ex vaimo

Vierailija
05.02.2015 |

Hei haluaisin kertoa teille oman tarinani, että ei kukaan tekisi samoja virheitä kuin itse olen tehnyt ja katunut niitä nyt hartaasti ja tekisin mitä tahaansa, että saisin tehdyn tekemättömäksi... Minulla oli hyvä ja rakastava mies ja 3 lasta, kaikki alkoi siitä kun aloin facebookissa vaihdella viestejä ja tökkäyksiä kouluaikaisen ihastukseni kanssa hän kertoi, miten on aina rakastanut minua ja on vieläkin ihastunut minuun ja minä olin kuin ihastunut pikku likka kun hän kehui minua melkein 40 vuotiaata äitiä. Pikkuhiljaa sovimme myös tapaamisia ja aluksi ihan viattomasti kahvilla käyntejä, mutta asiat etenivät ja pian mukaan tulivat koskettelut ja suuremmat ja siitä pian alkoi myös intiimimmät kanssakäymiset. Kotonani sain kyllä mieheltäni hellyyttä ja huomiota päivittäin ja seksi elämämme oli ihan aktiivista, mutta minä vaan halusin vähän jännitystä elämääni... No jäin tietysti kiinni aikanani näistä tapaamisista ja erohan siitä tuli, lapsetkin suuttuivat minuun eivätkä halunneet tavata minua ja pikkuhiljaa tuli myös arki tähän uuteen suhteeseen ja eroonhan sekin loppujen lopuksi päättyi. Koska minulla on luottotieto merkintöjä niin eihän vuokra asunnon saaminen onnistunut, niinpä asustelen nyt äitini luona, mikä kyllä nöyryyttää kun on jo 40 vuoden rajapyykin ylittänyt. Mutta kaikesta saan syyttää vaan itseäni ja kai tämä on loppujenlopuksi ihan oikein minulle tuotinhan sen verran tuskaa ex miehelleni ja lapsilleni oman himoni ja jännityksen haluni vuoksi. Pitänee toivoa, että löydän vielä joskus sellaisen hellän ja huomaavaisen miehen jonka kanssa saisin ikääntyä ja viettää tulevat eläkepäivät. Halusin kertoa tämän tarinani vain siksi, että joku kanssa sisarista harkitsisi tarkemmin ihastuksiensa ensi humussa myös mahdollisia seurauksia ja muistaisi näistä nuoruus vuosien ihastuksista, että aika kultaa muistoja... Jos saisin pyöräytettyä ajan rahasta taaksepäin kertoisin tälle kouluaikojeni ihastukselle, että olen erittäin ONNELLISESTI naimisissa ja jos hän haluaisi tavata niin ottaisin mieheni mukaan ja esittelisin heidät toisilleen sekä näyttäisin, että todella rakastin miestäni hän on kuitenkin ihan mielellään tutustunut ystäviini ja tuttaviin, sekä kertoisin hänelle kaiken enkä salaisi mitään niin olisin vieläkin onnellinen ja rakastettu vaimo jolla oli oma perhe...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se elämä voi mennä. Tsemppiä jatkoon ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän