Olen pettynyt kun mies haluaa abortin. :(
Ollaan oltu yhdessä vuoden verran. Itselläni on lapsi aikaisemmasta pitkästä suhteesta. Mies on alusta asti aika ajoin kuumeilun vauvaa ja puhunut halusta perustaa perhe jne. Ehkäisynä meillä ollut kumi joka ollaan sina tarkastettu, mutta ei varmaan olla sitten huomattu että puhjennut. Tein pari päivää sitten positiivisen testin.
Olin itsekin alussa järkyttynyt, mutta töissä aloin ajattelemaan että toisaalta miksi ei. Kun tämä lapsi syntyisi esikoinen olisi jo reilu 3v joten ei mielestäni liian pieni ikäero. Ja tuntuu että olen alkanut jotenkin kiintymättä tähän vaikka testistä ei ole kauaa.
Mies on kokoajan ollut abortin kannalla ja itkee vain että enhän jätä häntä. Perustelut aborttille on hänen puoleltaan että ei varmaan jaksettaisi kahden lapsen kanssa, hän haluaa vielä nauttia vapaasta elämästä ja minun lapseni riittäisi tällä hetkellä. Hän voisi olla kuulemma parin vuoden päästä valmis...
Entiedä mitä tekisin. Tiedän kyllä että luultavasti abortti on järkevin mutta tunteet laittaa vastaan. Johtuuko hormooneista vai mistä mutta tuntuu etten pysty edes miestä katsomaan ja tunnen häntä kohtaan inhoa. Olen varmaan pettynyt hänen jyrkkään kantaan niiden kaikkien edellisten puheiden perusteella.. Jos teen abortin entiedä haluanko enää jatkaa suhdetta hänen kanssaan.
On tämä hankalaa :( olen ihan rikki..
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:56"]AP: Miksi abortti olisi järkevä? No ei varmasti olisi. En voi ymmärtää, että joku edes ajattelee noin.
[/quote]
Miksi abortti ei olisi järkevä? Siinähän on pelkkiä plussapuolia, jos ei kerran lasta halua.[/quote] ja pelkkiä miinuksia jos haluaa