Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on puhelinmyyjän työ?

Vierailija
16.11.2021 |

Kertokaahan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hirveästi liity aloitukseen mutta puhelinmyynti pitäisi olla vain niille ihmisille jotka sitä haluavat. Olen itse estänyt kaikki mahdolliset puhelimen kautta tulevat myynnit, silti joskus joku pääsee läpi. Pakko vastata, jos odottaa esim. lääkärin soittoa. 

Vihaan sitä, että mulle tyrkytetään jotakin yllättäen. Soittakaa niille, joilla on kiinnostusta, minut voi surutta laittaa mustalle listalle. Älkää saamari häiritkö!

Vierailija
2/3 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan puhelinmyyjiä. Häiritsevät ihmisiä oikein työkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karmeeta pskaa on se työ. Hirvee hälinä kun 20 muutakin soittelee siellä "haluatko 7-päivää, entä kotivinkkiä" ja "esimies" kyttää kaikki että puhut tarpeeksi kauan, suostuttelet asiakasta ja päivän päätteeksi saat moitteet siitä, miksi et ole myynyt yhtään lehteä. 

Sulla on valmis paperi mistä puhut kuin robotti jos et ole syntynyt sanasepoksi.

Ja tiedäthän sen asenteen 90% ihmisistä puhelinmyyjiä kohtaan, myös itse inhoan puhelinmyyjiä vaikka olen hädässä joutunut itsekkin tekemään sitä työtä. En kestänyt 4 viikkoa kauempaa, en vain yksinkertaisesti pystynyt vänkäämään vastaan.