Pyyntö/viesti itselleni
Haluan niin paljon löytää tien rakastaa itseäni uudestaan. Haluan rakastua itseeni, hurmaantua ja nauttia siitä tunteesta kun minä itse itselleni olen juuri se oikea.
Tuolla jossain se on, minä tunnen sen vielä. Se yrittää ja pystyy tulla nähdyksi, tärkeäksi taas. Miten saan siihen yhteyden? Se heikkenee mutta ei ole luovuttanut. Siinä on minun toivoni, kaikkeni.
Se ei tarvitse päihteitä kestääkseen aamuun, se ei toivo vain ajan kuluvan jotta pääsee taas nukkumaan, se jaksaa kantaa toisia vaikeina aikoina, se on rauhallisin mielin yksin hiljaisuudessa, se lohduttaa ja uskoo kun elämä potkii päähän, se uskaltaa päästää irti kun joku vahingoittaa, se taistelee jos kokee vääryyttä.
Ja se tanssii, on rohkea, vahva, se nauttii elämästä. Antaa tunteen viedä, luottaen siihen että hartiat kyllä kantavat ja pää toimii karttana eteenpäin jos tulee turpaan.
Pitkästä aikaa vuosiin olen pystynyt itkemään, itkemään ihan vain itselleni. Ikävästä ja tarpeesta, pysyä elossa, tule takaisin. Tarvitsen sinua, tai kuolen. Teen mitävain jotta en menetä sinua. Ethän lähde lopullisesti, auta minua.