Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsien pureskelu

Vierailija
05.02.2015 |

Onko muita kohtalontovereita jotka kärsivät tästä kamalasta vaivasta tai siitä eroon päässeitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kynsiä enää olenkaan..

Vierailija
2/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pureskellut aina! Teen itselleni välillä rakennekynsiä ja sillätapaa koittanut päästä eroon pureskelusta, mut älkkiäkös ne kuitenkin saa tuhottua :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin vinkkejä miten lopettaa pureskelu!

Vierailija
4/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut omalla kohdallani, että jos jätän käyttämättä kynsinauhaöljyä, kynnet ja kynsien ympärykset alkavat kuivua niin paljon, että se aiheuttaa minulla tuota pureskelua. Ensin alkaa joku kuiva kohta ärsyttää, jota alan repiä ja pureskella, joka aiheuttaa sitten lisää kuivumista. Eli mulla auttaa siis kynsinauhaöljy.

Vierailija
5/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko suositella hyvää kynsinauha öljyä?

Vierailija
6/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Lapsena äiti laittoi Kynneliä mulle, mutta minusta se maistui hyvälle...

Nykyään yritän pitää kynnet lakattuna (värittömällä vahvistavalla lakalla), jotta ne kestäisi paremmin, revin niitä vaan jos ne alkaa lohkeilla (mitä ne tekee paljon).

Vierailija
7/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin, enkä pääse siitä eroon. Nyt viimeksi olin melkein puoli vuotta pureskelematta, sitten sorruin taas :( Mikään ei tunnu auttavan - heti kun tulee työstressiä, kynnet tulee syötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi