Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja on kipeä alapää !!

Vierailija
05.02.2015 |

Tietääkö kukaan mitä tää voi olla?
Samantyyppistä kipua kun virtsatulehduksessa.

Ei löydy sanoja. Alapää on kipeä. Herkkä. Tuntuu virtsan jälkeen inhottavalle, mutta ei kirvele yms. Ei meinaa tulla työnteosta mitään. Kovaa stressiä on päällä, en tiedä vaikuttaako.

Voi kun joku tietäisi vinkata mitä tää voi olla! Oikeesti, lähetän miljoona virtuaalihalausta jos joku osaa auttaa <3

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burning skin sensation, googlaa.

Vierailija
22/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti? Kohtutulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma käsityksensä luojasta, mutta tämä kipeä alapää on kyllä varmasti yksi erikoisimmista. Vai onko tämä jumalanpilkkaa?

Vierailija
24/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:21"]Mulla oli ihme oireita, pissa ei meinannut tulla ja suihku katkeili, alavatsa kipeä, seksi sattui älyttömästi etenkin syvemmälle emättimeen seiniin, turvotti.. lääkärit väitti että virtsatulehdus ja tiesin itse ettei ole, tutkittiin ja eipä ollut. En vieläkään tiedä mikä oli... siitä pari kuukautta taakseppäin oli toisenlaisia oireita (tykyttävää kipua alavatsan molemmin puolin ja virtsatessa kipua häpykummun yläpuolella vatsalla.
[/quote]

Mulla on edelleen epämääräisiä yhdyntäkipuja välillä, kuin jollain piikeillä raapisi tuolta sisältä. Ja välillä tulee alavatsalle viiltoja niin että onnistuu vain lähetyssaarnaaja
[/quote]

No tuohan on selvästi se endometrioosi?
[/quote]

mikä se on ?? Lääkärit ei oikeen ottanut mitään kantaa sen jälkeen kun kävin virtsakokeissa eikä ollut tulehdusta

[/quote]

Ottivatko klamydiakokeen erikseen? Jos on samasta näytteestä katsottu, on voinut tulla väärä nega, koska klamydiatesti pitää tehdä alkuvirtsasta kahden tunnin virtsaamattomuuden jälkeen.

Vierailija
25/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:21"]Mulla oli ihme oireita, pissa ei meinannut tulla ja suihku katkeili, alavatsa kipeä, seksi sattui älyttömästi etenkin syvemmälle emättimeen seiniin, turvotti.. lääkärit väitti että virtsatulehdus ja tiesin itse ettei ole, tutkittiin ja eipä ollut. En vieläkään tiedä mikä oli... siitä pari kuukautta taakseppäin oli toisenlaisia oireita (tykyttävää kipua alavatsan molemmin puolin ja virtsatessa kipua häpykummun yläpuolella vatsalla.
[/quote]

Mulla on edelleen epämääräisiä yhdyntäkipuja välillä, kuin jollain piikeillä raapisi tuolta sisältä. Ja välillä tulee alavatsalle viiltoja niin että onnistuu vain lähetyssaarnaaja
[/quote]

No tuohan on selvästi se endometrioosi?
[/quote]

mikä se on ?? Lääkärit ei oikeen ottanut mitään kantaa sen jälkeen kun kävin virtsakokeissa eikä ollut tulehdusta
[/quote]

Ottivatko klamydiakokeen erikseen? Jos on samasta näytteestä katsottu, on voinut tulla väärä nega, koska klamydiatesti pitää tehdä alkuvirtsasta kahden tunnin virtsaamattomuuden jälkeen.
[/quote]

Klamydia on testattu ja hoidettu jo aikaisemmin (ex mies tartutti ja sain tietää asiasta vasta kuukausien jälkeen kun alkoi tulla alavatsakipuja

Vierailija
26/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 jatkaa; olin noin kuukausi ennen näitä pahoja yhdyntäkipuja käynyt papassa jossa myös kaikki ok. Yhdyntäkivyt kestivät päälle viikon niin, että parin päivän kipuilun jälkeen kivut olivat niin kovat että pelkällä sormella kokeilu sattui. Olin virtsakokeissa käynyt jo silloin kun niitä oireita aikaisemmin oli mutta päivystyksessä käskettiin silti virtsakokeisiin koska väittivät että kyllä se on virtsatulehdus. Kun ei ollut niin varattiin vielä aika lääkärille joka teki uudet virtsakokeet ja katsoi myös verestä jotain ja kaikki ok (paitsi vähän sekaflooraa joka ei kuitenkaan noihin kipuihin voinut vaikuttaa)

Vierailija
27/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva!!! Voi tehdä ulkosynnyttimet tosi aroiksi ja juurikin ärsyttävä vaiva! Osta flukonatsol tabletti (reseptivapaa) ja jos ei kolmen päivän päästä olo parempi, mene lääkäriin!

Vierailija
28/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:07"]Hiiva!!! Voi tehdä ulkosynnyttimet tosi aroiksi ja juurikin ärsyttävä vaiva! Osta flukonatsol tabletti (reseptivapaa) ja jos ei kolmen päivän päästä olo parempi, mene lääkäriin!
[/quote]

minä tuo 28; minulla ollut hiiva ja siitä tuli juurikin paljon paksua valkovuotoa sekä kutinaa ja kuivuutta emättimeen jopa niin että kirveli häpyhuuliin. En usko että ap:lla sitä ? Mutta eikö senkin näe jollain testillä ?

Vierailija
29/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuskin on seksistä kipeä, ku joku kuitenkin sitä kyselee :D

Vierailija
30/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tulehdusta? Lekuriin hopi hops.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän