Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nirsot ihmiset ärsyttävät?

Vierailija
05.02.2015 |

Eihän se itseltä ole pois jos joku ei halua syödä muutakun tuttua ja turvallista eikä todellakaaN maista mitään uutta tai tilaa ravintolassa muuta kuin sitä samaa lehtipihviä mitä on syönyt 11 vuotiaasta saakka aina ravintolassa; se uusi tilattu ruokahan voisi sisältäö vaikka jotakin ällöttävää. Yms yms

Eihän se multa ole pois, silti joudun heti inhotuksen valtaan ja alkaa ottaa koko ihminen päähän. Ja allergiset ja muut oireilijat: älkää hyvät ihmiset tulko nyt kertomaan että en ole nirso saan vatsavaivoja tomaatista ja hengitystieni turpoavat jos sitä syön haluatko tappaa minut hullu ap

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:22"]Mä taas en voi sietää sitä, että ihminen ei osaa kirjoittaa edes välttävää suomea. Alkaa heti inhottaa, ja ottaa koko ihminen päähän.
[/quote]

Koita tulla kirjottamaan tällä puhelimella ja opit mitä ärsytys on

Vierailija
2/3 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jostain syystä kun äitini syö aivan kuin olisi 3-vuotias. Hän ei koskaan voi tilata mitään normisti listalta ja syö ulkona vaan tyyliin ranskalaisia. Jotenkin se vaan turhauttaa. Tilaus menee niin monimutkaiseksi ja nolottaa. Toisaalta mulla on 1 aine mistä en vaan tykkää ja häpeän sitä koska mietin mitä muut musta ajattelee. Kaveri kerran tilasi ruokaa tietyllä aineella vaikka tiesi etten pidä siitä. Se oli eleenä tosi kurja. Siis jaettiin se ruoka. Söin kyllä.mutta mielummin oisin ollut ilman. Mua ei tarvitse asiassa opettaa. En sanonut kaverille kärkkäästi vaikka ärsytti. Ihan tahallaan se sen teki koska itse pitää siitä. (ruuan sisältö paljastui minulle vasta kun pöydässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en voi sietää sitä, että ihminen ei osaa kirjoittaa edes välttävää suomea. Alkaa heti inhottaa, ja ottaa koko ihminen päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi