Kaksospojille nimiksi Fusilli ja Fisteli?
Itse tykkään kovasti, mutta mies hankaa vastaan. On muka liian erikoiset!
Kommentit (35)
Olen jo kyllästynyt näihin nimivitseihin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:13"]Itse tykkään kovasti, mutta mies hankaa vastaan. On muka liian erikoiset!
[/quote]
Hyvät juu noi fucking ja fistaus
Itse aion nimetä kaksospoikani seuraavasti: Pierre ja Pascal!
Tyttökaksosille on myös intialaista alkuperää olevat kauniit nimet: Kamala ja Kaveri! <3
(GJEU eli googlaa jos et usko: amerikkalainen poliitikko Kamala Harris, sekä Kaveri-niminen joki. Ja kuvahaku täynnä intialaisia tyttöjä :D)
T. 18
Nonni hianoo... alko sairaasti tekee mieli pastaa! -.- Kiitos kaverit. XD
sopin kyllä enemmin miehen boltsien nimeks. sori vaan
Makarooni ja ontelohaava. Kaunista.
Fu-silli.. Jep.. :D Sitä paitsi fusilli on pastaa. Fisteli?? Ellei siitä tule mieleen fisting, niin sitten villakoira. Hei iihan oikeasti.. Ne lapset joutuu elämään niiden nimensä kkanss!!!
Kannattaa tosiaan googlettaa kun joku "kiva" nimi tulee mieleen :D
Herranjumala mitä nimiä. Perhe on sitten joku lähiötyötön Koistinen mutta nimet pitää olla "hienoja" että saa paremman ihmisen leiman. Niinku.
Fusili on se makaronimerkki. Fisteli on oikeasti joku kasvain, älkää nyt helkkarissa tuommoista laittako! Koulussa saa kuulla siitä. Paitsi että aloittaja on trolli.
Kaikkein ihanin nimi pienokaiselle olisi Vauva. Ei se mitään jos se joskus kasvaa, koska ei nimi miestä pahenna. Vauva Mäkeläinen-Stenius, Vauva Korhonen, Vauva Typpö