Päivän kohokohta on aamupäiväunet
Herään miehen herätyskelloon kuudelta. Nousen miehen seuraksi juomaan kupin kahvia. Mies lähtee töihin 6.30. Teini herää 6.40 ja juttelen hänen kanssaan tovin ja teen aamupalaa. Istun hänen seuranaan aamiaisen ajan jonka jälkeen tyttö lähtee valmistautumaan.
Sillä välin ruokin koiran ja selaan päivän uutiset. Lähdetään 7.40 koiran kanssa saattamaan tytärtä bussipysäkille ja teen samalla aamulenkin koiran kanssa. Kotiin päästyäni laitan itselleni jotain syötävää, katselen netflixiä ja kohta alkaakin uni painaa silmässä. Noin yhdeksältä kömmin takaisin sänkyyn ja voi miten se tuntuukaan ihanalta.
Valtaan itselleni koko sängyn ja suorastaan piehtaroin molemmissa peitoissa. Uppoudun tyynyihin ja pikkuhiljaa alkaa todellisuus hämärtyä ja unet tulevat alitajunnasta. Tunti, puolitoista siinä vetelen täysiä sikeitä ja sitten pikkuhiljaa heräilen. Makoilen vielä sängyssä kun kännykästä selailen facen ja sitten lähden lämpöiseen suihkuun. Loppupäivä energisenä siivoilen ja kokkailen ja olen hyvällä tuulella.
Kaikki hyvä täytyy ottaa irti työttömyydestä :)
Mikä sun päivän kohokohta?
Kommentit (7)
Mulla kans 1-vuotiaan päikkärit on päiväm kohokohta! Pistän pitkäkseni sohvalle, selaan vähän nettiä ja sit nukahdan!
Mun päivän kohokohta? Niitä on useita. Ensiksikin lounastauko puoliltapäivin. Toinen kohokohta on, kun pääsen töihin. Kolmas kohokohta on, kun menen nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:00"]
Mun päivän kohokohta? Niitä on useita. Ensiksikin lounastauko puoliltapäivin. Toinen kohokohta on, kun pääsen töihin. Kolmas kohokohta on, kun menen nukkumaan.
[/quote]
Eli siis töistä. Loma ei sopinut mulle sitten yhtään. :D
Saisinpa itsekin uudelleen unta! Vauva herättää tomerana klo 9 (sentään niin myöhään), noustaan, vauva leikkii hetken ja syö aamupalan. Pian alkaa hieroa silmiään ja vaikeroimaan ja aina klo 10-10.30 haluaa takaisin nukkumaan. Joka aamu unihiekat silmissä ajattelen että kohta pääsee takaisin hetkeksi nukkumaan, mutta silloin väsymys on jo tiessään :D
Ah kuulostaa NIIN ihanalta! Minulla kohta 5- ja 1-vuotiaat lapset ja päiväunista saa vain haaveilla. Nauti minunkin puolesta ;)
Päiväni kohokohta tulla töistä kotiin missä teini kokkaillut hyvät sapuskat mitä on koulussa oppinut.
Hmm.. tuliskohan tuosta pojasta kokki isona ;)
Aamupäivän kahvit emmerdalen seurassa :) keskeytän aamuaskareet tai opiskelun siksi aikaa ja jatkan kunnes ohjelmat loppuu.