Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkitys ja orgasmi.

Vierailija
04.02.2015 |

Olen vastikään aloittanut escitalopram-nimisen masennuslääkkeen ottamisen, ja lähes saman tien huomasin, että hoidon aloittamisen jälkeen orgasmin saaminen on ollut todella vaikeaa. Olen siis ihan normaali seksuaalinen nainen ja ennen saatoin masturboida päivittäinkin ja sain kaksi-kolme orgasmia putkeen. Nyt se yksikin on työn ja tuskan takana, pitää keskittyä ja melkein hinkkaamalla "pakottaa" orgasmi ulos ja sen jälkeen paikat on niin hellänä ettei toista tee edes mieli. Kostun siis ihan normaalisti, mutta orgasmi ei onnistu. Missä mättää ja onko muilla ollut samoja oireita? Helpottiko ajan myötä vai kestikö niin kauan kuin lääkityskin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lääke, alkuun orkut olivat vaikeita mutta muutaman kuukauden jälkeen tilanne normalisoitui :)

Vierailija
2/10 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti masentunutta ei kiinnosta seksikään. Ei mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlaflaksiini käytössäja vienyt kaikki halut. Orgasmia en ole saanut yhdynnässä ikinä, mutta muilla konsteilla kyllä. Nyt ei millään konstilla.

Vierailija
4/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma jonkin aikaa, mutta jossain vaiheessa vaiva katosi. Älä mieti tuota vaivaa ollenkaan niin eiköhän se toivottavasti siitä. Itsellä ainakin katosi. :) Elä siis turhaan stressaa.

Vierailija
5/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sertralin aiheutti sitä ettei saanut orgasmia, kuukauden jaksoin sitä paskaa ja sit lopetin ne lääkkeet. Saan orgasmin liiankin helposti, mut lääkityksen aikana en ollenkaan. Oli ihan kauheeta. :(

Vierailija
6/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Alotin Sepramin n. 2 viikkoa sitten. Orgasmia on todella vaikea saada, kiihotun ja kostun kyllä, mutta se huippu jää saavuttamatta. Ellei sitten hinkkaa alapäätä melkein verille :D Ärsyttävää, eikä tietoa helpottaako ajan myötä..

Vierailija
7/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannu. Tosin jäätävän masennuksen takia mulla oo kyllä haluja ollut muutenkaan miesmuistiin. Mies tyhjentelee kassinsa ja on tyytyväinen. Mut lääkityksen aloittamisen jälkeen se ei vituta enää niin paljoo... 

Vierailija
8/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö fysiologista syytä sille mistä se johtuu?

Vierailija
9/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
10/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en edes aloita lääkitystä koska joillekin on jäänyt päälle vaikka on lopetettu. Seksuaalisuus on liian tärkeä osa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä