Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko lapsena harrastanu?

Vierailija
04.02.2015 |

Jotain vaikka inhootte sitä tai ootte siinä ihan huonoja vaan sen takia että "pitää" tai "kun kaikki muutkin"?

Ite pelasin jalkapalloo, se oli sillon joku muotivillitys et kaikki meiän luokan tytöt pelas vaikka inhosin sitä ja pelkäsin palloo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo

Vierailija
2/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:41"]

Ihan kuin minun suustani! :D oli yhtä tuskaa lähteä aina harkkoihin kun laji ei kiinnostanut yhtään. Ja se pallo oli pelottava kun tuli täysiä kohti.

[/quote] Niinpä :D Nyt mietin miks ihmeessä kidutin itteeni. Kauan sää pelasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:41"]

Ihan kuin minun suustani! :D oli yhtä tuskaa lähteä aina harkkoihin kun laji ei kiinnostanut yhtään. Ja se pallo oli pelottava kun tuli täysiä kohti.

[/quote] Niinpä :D Nyt mietin miks ihmeessä kidutin itteeni. Kauan sää pelasit?
[/quote]

Taisin pelata n. puoli vuotta jos sitäkään, sitten loppui into kaikilla tytöillä ja pääsin itsekin pois siitä :D voi mikä laumasielu sitä on lapsena ollutkaan. Mutta no, voinpahan sano pelanneeni jalista :D

Vierailija
4/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
5/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin baletissa 2 vuotta, koska äiti pakotti. Vaihdoin sen futikseen, jota pelaan edelleen :).

Vierailija
6/7 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut harrastaa mitään :(. Haaveilin aina pianonsoitosta musikaalinen kun olen. Haaveeksi jäi.

Vierailija
7/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän