**Syyskeijut sunnuntaihin**
Kommentit (32)
Menossa 38+6. Viikko siis vielä laskettuun. Olen ottanut viikonlopun rauhallisesti, kun mies on ollut mökkeilemässä enkä ole halunnut mitenkään synnytystä vahingossakaan jouduttaa. Tänään kävin sentään tunnin kävelylenkillä (tosi hidasta mun kävely). Kävellessä aina supistelee, muttei mitenkään kipeesti. Poika alkaa vissiin laskeutua alaspäin, koska pää tuntuu painavan alempana ja hikkakin tuntui tänään lähinnä mun takapuolessa, ihan eri paikassa kuin ennen - tosin olin makuuasennossa - olisko se voinu vaikuttaa tuntemuksiin...
Eli vettä alkoikin sitten liristä ihan kunnolla ja supparitkin alkoivat kohtalaisen nopeasti. Synnärissä päästiin suoraan saliin.
Helpohkon synnytyksen jälkeen syliimme nostettiin ihana pikkuriikkinen mies 3185 g ja 51cm.
Tänään kotiuduttiin. Sisko 2,5 v. on onnessaan, mutta aika lailla saa vahtia....
On tämä niin ihanaa! Sellaista tissittelyä ja kiehnäämistä, ja jotenkin tietysti " rennompaa" kuin edellisellä kerralla.
Onnea muillekin vauvansa saaneille ja tsemppiä lopuille syyskeijuille. Palaan paremmalla ajalla!
Kuonokas rv 0+0
Paljon onnea kuonokkaalle pikkuisesta nyytistä!
Niina ja pyöriäinen rv 39+2
en tiiä onko manta tänne ilmoitellut,mutta kerrataan sit ainakin.eli meille syntyi tyttökeiju silloin 7.9 käynnistyksellä.käynnistys piti tosin olla pillereillä,sit se muuttuikin tipaksi ja lopulta ei tehty kuin kalvot puhkaistiin ja 2h 49 min niin tyttö oli sylissä :)
Pimun mitat oli 3805/51/37 ja laskeutumispisteet 9/9
Eilen tultiin kotiin jo :)
terveisin onnellinen mutta väsynyt femmis sekä pimu 3vrk
En viitsinyt kertoilla vauvauutisianne, kun ajattelin että saat ihan itse kertoilla, kun se on niin ihana uutinen kertoa :)) Onnea vielä kerran pimusta ja sanniinalle myös paaaljon onnea vaavista!!
ja kuonokkaalle onnea pikku prinssistä myöskin. Ihanaa kyllä kun näitä vauvauutisia vaan satelee!!
Itselläkin alkaa jo olla malttamaton olo!!! ja tänään kun meil oli ne vieraat, niin mä vaan puhuessakin puuskutin ja kauhee hiki kokoajan päällä...sit kävästiin miekkosen kans pikku lenkki ja sitten sauna vielä päälle...ei pahemmin suppareita oo kuulunut...
VAAN AINA NIIN IHANAINEN VAIVA ISKI...kuin peräpukamat!!!Voi sanonko minä mikä, että ottaa pannuun...mä oon tehnyt kaikkeni, että mun masu pysys " löysänä" , mutta ei niin ei...
Vielä tietysti täällä ensisynnyttäjänä riudun kivuissani ja tuskissani yliaikaa.....
Nyt taijan mennä sohvaileen ja nollaan pääni katsomalla BB.tä...:/
Mariiia ja Onski 37+2...vasta...
Ainakin Femmamma ja kuonokas IISOOT ONNITTELUT koko perheelle ja kaikille muillekin oman pienensä jo saaneille. :)
Itselläkin taas illan mittaan jonkin verran supistellut, mutta ei vielä lähtöä aiheuttavia. Mutta eikun vaan odotusta...
T: Anmari rv 38+1
ONNITTELUT VAUVANSA SAANEILLE ainakin Kalaäiti, Maria, Kuonokas, Femmamma, Sanniina, Mytty ja muut, jotka kenties unohdin! Kovasti tullut uusia pikkukeijuja maailmaan!
Muuten täällä on ihmeen hiljaista... alkaa tuntua siltä, että kovin moni on tositoimissa tai vauvansa jo noutanut ja kohta meitä ei ole täällä syyskeijujen pinoissa kuin muutama enää, itsekin varmaan vielä lokakuun puolelle saakka!
Minua ei sen enempää supistele, eikä viikolla vaivanneet " menkkakivut" ole olleet riesana eli voin hyvillä mielin asennoitua ensi viikoksi siihen, ettei synnytys ole ihan pian edessä. Tänään tuli pyyhkiessä limatulpan kappaleita ts paksumpaa, limaista valkovuotoa mutta molemmissa aijemmissa synnytyksissä sitä on kyllä tullut ihan kunnolla 2-3vrk ennen synnytystä eli tuo ei vielä merkitse mitään.
Vielä taidan laittaa jotain hyvää iltapalaksi ja sitten nukkumaan! PALJON SUPISTUKSIA niitä kaipaaville! Onneksi loppyusuoralla kaikki mennään, enää ei ole kauaa kun on jokaisella nyytti kainalossaan :)
Mayella ja Onni 37+4
Oma olo on niin töttöröö, ei siis mitään erikoista, en oo jaksanu pinoutua. Minjuska säikäyttikin miut iltasella, kun laittoi tekstaria :D Säikähin siis, et tulee vauvauutisia..
Ei huolta huomisesta, mutta kuitenkin on :( Jos mie joudun saikulle jäämään, laitan infoa Minjuskalle ja hän kertokoon teille. Mutta en mie sinne jää, kummiskaan..
Sekavin miettein, vieläkin kassi pakkaamatta,
-piias- rv 39+6
Ps. Ai " pari" tekstaria ja puhelua tullu viikonlopun aikana tutuilta! No onhan se kiva, että joku muistaa minuakin ;)
Vauhti senkun kiihtyy. Onnittelut sanniina, kuonokas ja femmis ihanista omista nyyteistänne!
Täällä nyytti senkun möyrii vielä masussa ja vauhdikkaasti sittenkin. Tänään en ole syönyt muuta kuin makeaa, joten se lienee syynä vauhtiin - raukka siellä sokerihumalassa touhuaa. Mahtaa ihmetellä oloaan... On muuten itselläkin aika ällö olo, mutta kun ei ole tehnyt kunnon ruokaa tänään mieli.
Nyt ei kestä enempää istua, peffa puutuu. Huomiseen!
fullmoon 39+6
Sairaalaan tuli lähtö silloin perjantaita vasten yöllä ja rv 41+3, klo 3.35 perjantain puolella saimme mustatukkaisen tytön. Mitat 4140g, 54cm. Tänään tultiin kotiin, väsyttää, mutta muuten vointi on hyvä.
Porenn, kolmen ihanan tytön äiti
Menossa 38+6. Viikko siis vielä laskettuun. Olen ottanut viikonlopun rauhallisesti, kun mies on ollut mökkeilemässä enkä ole halunnut mitenkään synnytystä vahingossakaan jouduttaa. Tänään kävin sentään tunnin kävelylenkillä (tosi hidasta mun kävely). Kävellessä aina supistelee, muttei mitenkään kipeesti. Poika alkaa vissiin laskeutua alaspäin, koska pää tuntuu painavan alempana ja hikkakin tuntui tänään lähinnä mun takapuolessa, ihan eri paikassa kuin ennen - tosin olin makuuasennossa - olisko se voinu vaikuttaa tuntemuksiin...