Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eroa on Diapamin ja Opamoxin vaikutuksilla?

Vierailija
04.02.2015 |

Kysyy noita käytävän puolisko.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:52"]

Molemmat bentsoja. Miksi miehesi syö kahta vaikuttavaa ainetta yhtä aikaa?

[/quote]

Ei syö yhtäaikaa, vaan punnitaan kumpi olisi parempi, jos kehossa kipuja ja mielikin maassa onnettomuuden seurauksena. Siksi kysyn. ap.

[/quote]

Eli av-palstan perusteellako päätätte kumpaa lääkettä käytetään?
[/quote] Musta AV vaikuttaa sille että ainakin puolet täällä syö tai ainakin omaa reseptin johonkin kovaan lääkkeeseen.

Vierailija
22/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Opamoxit ovat miedompia ja lyhytvaikutteisempia kuin Diapamit. Siksi niitä suositellaan ensisijaisesti mm. raskaana oleville, jos tarvitsee lääkettä nukahtamiseen/ahdistukseen. Itse söin 2-3 Opamoxia vuorokaudessa ensimmäisen ja toisen kolmanneksen ajan enkä jäänyt koukkuun. Lopetin siis kerralla. Kaikkien kohdalla ei toki ole noin helppoa lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo molemmat on aika trendikkäitä alkoholistien keskuudesta. Säästää viinassa kun ottaa opamoxia samalla

Vierailija
24/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:55"]Diapami on pidempivaikutteinen
[/quote] Juuri toisin päin, diatsepaamin puoliutumisaika on sen 24 tuntia, mutta aktiivinen vaikutusaika vain tunnin tai pari, riippuu tietenkin annoksista. Vaikutus alkaa aika nopeasti. Pidä huolta, että miehesi syö lääkkeitä VAIN JOS ON PAKKO, vaikka vaikutat nalkuttavalle v***upäälle jos et anna ottamaan kun vähän haluaisi rentoutua niin pysy lujana.
Jotkut lääkärit, lähinnä anestesiologian erikoislääkärit jotka määrää niin kovia lääkkeitä päivittäin, että "rima" on noussut ja vanhan polven (yleis)lääkärit, joille juuri diatsepaami oli oikeasti varalliset barbituraatit korvannut ihmelääke määrä nykyisiin hoitosuosituksiin nähden aivan liian herkästi. Puhu miehesi kanssa vakavasti bentsokoukusta ja muista haittavikutuksista.
Bentsodiaseptiineillä on kaikilla vähän samantyyppiset vaikutukset, mitä nyt toiset kestää pidempään, toiset vaikuttaa nopeammin, toiset on väsyttävämpiä, diatsepaami vähentää kivun tunnetta.

Vierailija
25/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:02"]

Ei mitään, koska kumpikaan ei vaikuta mitään. Ainakaan minuun. Voin syödä niitä kun leipää. Toleranssia omaamattomille ja heikoille yksilöille voivat vaikuttaa.

[/quote]

Kiitos tästä tiedosta. Olen vaikuttunut ja ihailen sua suuresti. Hienoa, että omaat ominaisuuksia etkä oo heikko yksilö.

Vierailija
26/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:03"]Nämä ihmiset nämmä vastailee vaikkei tiedä juuri mistään mitään. Molemmat on bentsoja, molemmat koukuttaa pitkäaikaiskäytössä. Diapam on pitkävaikutteisempi, ja Opamox on lyhytvaikutteisempi ja miedoimmasta päästä. Opamoxia annetaan mm. synnytysosastoilla äideille unta tuomaan.
[/quote]

Diapamin vaikutus tulee esiin nopeammin ja loppuu nopeammin. Siksi unilääkkeenä käytetään mieluummin opamoxia, jonka vaikutus kestää koko yön. Kummastakaan näistä ei voi sanoa, kumpi on miedompi tai vahvempi koska kyse on melko pitkälle samantyyppisistä lääkkeistä, joista toisen vaikutus alkaa nopeammin ja toisen taas hitaammin.

Vierailija
27/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omakohtaiset kokemukset näistä on että opamoxit tosiaan laittaa väsyttämään. Itse olen ahdistukseen molempia syönyt ja todennut diapamien auttavan siihen paremmin. Ja mitä siihen koukkuun jäämisee tulee, siitä en osaa sanoa sillä aika harvoin itse olen näitä joutunut syömään, mutta sen tiedän että bentsoihin kyllä jää aika äkkiä koukkuun. Itselläni oli 5mg diapameja, mutta käsittääkseni ne vahvemmat siniset ovat depotteja, eli vaikuttavat pidemmän aikaa.

Vierailija
28/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam on parempi, jos sitä kysyt. Mäkin olen ollut onnettomuudessa, ja sain paniikkikohtauksia automatkoilla ja joskus jopa suojatietä ylittäessä jos kuulin renkaitten sutivan. Auttoi niihin. 2v käytin terapian ohessa.