Joudun luultavasti pian vuodelepoon, miten saada aika kulumaan?
Jotain hyviä sarjasuosituksia Netflixistä? Mitä muuta hommaa? Käsityöt ei oikein onnistu, tietty vois niitäki opetella!
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:06"]Opiskele jotain
[/quote]
Mitä/miten voi opiskella täydellisessä vuodelevossa? Ap
[/quote]
Esim vaikka kieliä tai riippuu alasta mitä teet.. Mä voisin treenata excelin käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:06"]Opiskele jotain [/quote] Mitä/miten voi opiskella täydellisessä vuodelevossa? Ap
[/quote]
Lukemalla kirjoja eri aihepiireistä.
[/quote]
Aa, mää jo ajattelin että sulla oli jotku kurssit mielessä! Kiitti vinkistä :) Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:15"]Minkä vuoksi vuodelepo?
[/quote]
Tarkotuksena olis pitää vauvat sisällä mahdollisimman pitkään :) Ap
Minä vietin 4 kuukautta vuodelevossa raskausaikana. Pystyin käymään suihkussa ja vessassa ja muuten vain pötköttelin sängyssä. Mulla on vain yksi vinkki: Yle elävä arkisto, sekä Netflix.
Kyllä se aika kuluu ja myöhemmin vielä kultaa muistot. :)
Mä ajattelin ottaa sen luekirja-palvelun. Sitten tietty sarjoja, mutta en osaa suositella mitään sen kummemmin. No paitsi planeettamme maa on hyvä siinä vaiheessa kun ei enää jaksaisi ihmetellä sarjojen juonenkäänteitä ja muutenkin katselu alkaa ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:06"]Opiskele jotain [/quote] Mitä/miten voi opiskella täydellisessä vuodelevossa? Ap
[/quote]
Lukemalla kirjoja eri aihepiireistä.
[/quote]
Aa, mää jo ajattelin että sulla oli jotku kurssit mielessä! Kiitti vinkistä :) Ap
[/quote]
Löytyykö mielenkiintoisia webinaareja netistä?
Itse olen joutunu kummankin lapsen vuoksi olemaan vuodelevossa 5-7kk raskaudesta (alussa pahoinvointi, lopussa ennenaikaset supparit) Minuutit ja tunnit mateli mutta päivät ja viikot lopulta hurahti vaan ohitte! Ja tietty kaikki on sen arvosta. Vaikka kolmatta muksua meille ei tule, toinen raskaus oli jo huomattavasti ekaa vaikeampi kun piti samalla huolehtia myös esikoisesta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:22"]Itse olen joutunu kummankin lapsen vuoksi olemaan vuodelevossa 5-7kk raskaudesta (alussa pahoinvointi, lopussa ennenaikaset supparit) Minuutit ja tunnit mateli mutta päivät ja viikot lopulta hurahti vaan ohitte! Ja tietty kaikki on sen arvosta. Vaikka kolmatta muksua meille ei tule, toinen raskaus oli jo huomattavasti ekaa vaikeampi kun piti samalla huolehtia myös esikoisesta.
[/quote]
miksi hankit toisen jos ekakin raskaus oli vaikea? Itsensäkiduttamista!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:22"]Itse olen joutunu kummankin lapsen vuoksi olemaan vuodelevossa 5-7kk raskaudesta (alussa pahoinvointi, lopussa ennenaikaset supparit) Minuutit ja tunnit mateli mutta päivät ja viikot lopulta hurahti vaan ohitte! Ja tietty kaikki on sen arvosta. Vaikka kolmatta muksua meille ei tule, toinen raskaus oli jo huomattavasti ekaa vaikeampi kun piti samalla huolehtia myös esikoisesta.
[/quote]
miksi hankit toisen jos ekakin raskaus oli vaikea? Itsensäkiduttamista!
[/quote]
Taisin luulla ettei toinen raskaus olis niin vaikea. Lääkäritki piti todennäkösenä sitä että pääsen helpommalla toisen kanssa. Mutta oltiinpas kaikki väärässä! Olipas kumminki 100% sen arvosta!
Vuodelevon jälkeen tulet olemaan hyvin perillä eri sarjoista! Katso välillä esim dokumenttejä yms miita niin saat lisää tietoa joka päivä!:)
Minä olin 5 viikkoa vuodelevossa (pääalaspäin) ilman vessa/suihkulupia. Aika kului puhelimesta tv-ohjelmia katselemalla/lukemalla/nukkumalla. Olin aika väsynyt ja mitään kovin paljon keskittymistä vaativaa ei pystynyt tekemään. Lukeakaan ei jaksanut kovin paljoa yhteen putkeen.
Itse kulutin aikaa katselemalla leffoja netistä, lueskelemalla kirjoja ja surffailemalla netissä. Wikipediaan saa upotettua uskomattoman määrän aikaa, kun klikkailee aihepiiristä toiseen. Myös yksinkertaiset, vuoropohjaiset tietsikkapelit onnistui, joko läppäriltä tai poikaystävän pöytäkoneen eteen viritetyltä sohvalta makoillen.
Kirjat ja lukeminen. Parasta ajanviettoa:). Telkkarisarjoista sitten jo mainitut Frendi ja esim. Rimakauhua ja rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:12"]
Mä en kyllä saanut vuodelevossa istuakaan, joten ei ois kuvakirjojen teko onnistunut.
[/quote]
Miks kuvakirjat pitäis tehdä istualtaan? Samalla tavalla se läppäri pysyy siinä mahan päällä kuin nettiä selatessakin.
HayDay on kanssa kiva peli, siihen saa kulumaan aikaa. Tuntee leikisti niinkuin tekevänsä jotain kun lypsää lehmiä ja ruokkii kanoja... Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:10"]Bones
[/quote]
Katsottu jo vasta, hyvä sarja! Ap
[/quote]
kaikki?netflixisssä on kahdeskan tuotantokautta ja nyt taitaa telkkarista tulla yhdeksäs.:)
[/quote]
Joo kaikki katsottuna :D Mutta ekasta kaudesta on kyllä jo aikaa, vois alottaa alusta :) Ap