Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaan äidin asu joulukuussa?

Vierailija
16.11.2021 |

Tytär pääsee ylioppilaaksi nyt joulun alla ja mulla on hirveä paniikki mitä laitan päälle. Musta on suojavärini ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia, ja aion laittaa mustaa päälle nytkin. Mies on yrittänyt saada minua laittamaan edes jotain värikästä, mutta olen tilannut ja palauttanut useita ylä- ja alaosia, koska mikään väri ei vain tunnu omalta tai pukevalta kuten se musta. Kaapissa on jokunen värikkäämpi juhlavaate, jotka ei ole kertaakaan olleet päälläni.

Toisaalta, eihän Kirsti Paakkanenkaan ikinä pukeutunut kuin mustaan, ja oli tyylikäs lady…

Minulla on siis musta pitkä hame ja musta juhlava yläosa, jalassa mustat korolliset saapikkaat. Asustan hopeisilla koruilla ja tyttären ostamalla lyyralla. Saa kelvata.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tympeätä. Jos edes kerran tulisit pois sielä omalta mukavuus alueelta?

Vierailija
22/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos musta on sun tyyliä niin pukeudut siihen

Ei tarvi olla joku muu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Sinä olet toistaiseksi ainoa”

Valikoiva lukihäiriö? Ennen tätä lausetta oli ainakin kolme eriävää mielipidettä, esim Mustakaapu, nainen pukeutuu…,miehen pukeutuminen määrittää…

Vierailija
24/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyn yo juhlat on pienet, tuskin kannattaa hirveästi stressata.

Ihan lähisukua tulossa nelisenkymmentä, ja siihen päälle sitten ystävät ja muut tuttavat. Ei kovin pienet minun mielestäni.

Ap.

Tuohan hienoa, saa hyvän klusterikokeen koronan leviämisestä. Kuinka suuri osa vieraista rokottamattomia aikuisia ja alle 12 v? Ja yleensä ne varsinaiset yo juhlat keväällä, syksyn yot uusijia yms. jolloin harvemmat kutsutut ovat innostuneita tulemaan juhliin.

Vierailija
25/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otsikossa on kysymys?

Tarkoitin kysyä mitä muilla on ollut päällä lastensa yo-juhlissa, ja myös sitä onko oma Milla Magia-asuni ok.

Asusi ei ole ok.

Sinä olet toistaiseksi ainoa, joka sanonut niin, joten pukeudun siis niin kuin haluan, vaikka aluksi musta väri mietitytti.

Ap.

No, mikä sitten oli aloituksesi motiivi? Olet masentunut ja nyt kaipasit kehuja kuinka hienosti osasit valita vaatteesi itse?

Vierailija
26/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi pukeutuu? Miehen pukeutuminen määrää etiketin mukaan naisen asun.

Tummaan todennäköisesti hänkin. Mahdollisesti tummanvioletti tai tummansininen kauluspaita ja musta puku, tai puvuntakki ja tummat housut.

Ap.

Joko on virret valittu?

Vierailija
27/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hukuta kultaista lyyraa hopeahelyjen sekaan. Jätä ne hopeat toiseen kertaan.

Vierailija
28/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hukuta kultaista lyyraa hopeahelyjen sekaan. Jätä ne hopeat toiseen kertaan.

Lyyra on hopeinen myös.

Ap.

Vierailija
29/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähisukua tulossa nelisenkymmentä, ja siihen päälle sitten ystävät ja muut tuttavat. Ei kovin pienet minun mielestäni.

Ap.

Tuohan hienoa, saa hyvän klusterikokeen koronan leviämisestä. Kuinka suuri osa vieraista rokottamattomia aikuisia ja alle 12 v? Ja yleensä ne varsinaiset yo juhlat keväällä, syksyn yot uusijia yms. jolloin harvemmat kutsutut ovat innostuneita tulemaan juhliin.

Kaikki vieraat on rokotettuja, eikä he kaikki samaan aikaan tule muutenkaan, vaan pitkin juhlapäivää. Yhtään alle 12-vuotiasta ei ole tulossa.

Ap.

Vierailija
30/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä musta on etiketin vastainen, yo-juhlissa taas ihan sallittu ja ok väri. Olisi outoa, jos tyyliltään ”aina mustaa” -tyylisesti pukeutuva vetäisi päälleen riemukasta punaista vain siksi, että jonkun mielestä musta on nyt tylsää, tuntuisi varmaan aika kamalalle itsestä. Sinä olet sinä ja yo-lapsen äitinä juhlavuusastekin kuulostaa hyvälle, äidillä tyypillisesti on aika juhlavat vaatteet.

Ja itse tosiaan rakastan värejä, mutta arvostan ja tykkään ja ymmärrän kyllä tätä ”aina mustaa” -tyyliäkin. Erityisesti silloin, kun se on oma juttu eikä muotijuttu, tylsää se oli vähän aikaa kun ”kaikki” kulki mustissa vaikkeivät sitä ennen edes tykänneet siitä, nythän tuo on taas menossa ohi. Aikuinen ihminen voi kyllä noudattaa omaa, tuttua tyyliään ja olla uskollinen sille muiden mielipiteistä riippumatta.

Vierailija
31/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi ap miettiä, että onko nuo ylioppilasjuhlat sinun juhlasi vaiko tyttäresi juhlat?

Sinä ap  et ole juhlissa pääosan esittäjä.

Juhlissa pääosanesittäjä on sinun tyttäresi, joka saa ylioppilaslakkinsa ja viettää lakkiaispäiväänsä.

Jotta että sen puoleen pistä niitä kuteita niskaasi.

Ja jos se on sulle surun päiviä, eikä ilon päivä,  niin vedä ihmiseessä mustat vaatteet päällesi. Ja pistä vielä päälle päätteksi jalkaasi mustat sukkahousut ja mustat avokkaat.

Vierailija
32/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt edes jotkut muut kengät. Kuulostaa siltä, että olet menossa karaoke iltaan reilusti keski-iän ylittäneiden rouvien kanssa. Hopea helyt ja kaikki.

Vierailija
33/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen juhlaväri on nimenomaan musta yleensä. Ei diskohileitä, ei riemunkirjavaa, ei kovin paljastavaa. Ei edes sille tyttärelle.

Vierailija
34/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuukohan nuo inhottavat ihmiset livenäkin ihmisille noin tympeästi, vai onko netissä helpompi olla v*ttumainen? Mä en ole ikinä lukenut yhtään ketjua, jossa joku ei v*ttuilisi aloittajalle tai jollekin kommentoijalle!

Vierailija
35/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt edes jotkut muut kengät. Kuulostaa siltä, että olet menossa karaoke iltaan reilusti keski-iän ylittäneiden rouvien kanssa. Hopea helyt ja kaikki.

Kylläpä olet inhottava ihminen! Häpeä!

Vierailija
36/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuukohan nuo inhottavat ihmiset livenäkin ihmisille noin tympeästi, vai onko netissä helpompi olla v*ttumainen? Mä en ole ikinä lukenut yhtään ketjua, jossa joku ei v*ttuilisi aloittajalle tai jollekin kommentoijalle!

Jäi vähän epäselväksi sinun mielipiteesi aiheeseen?

Vierailija
37/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulumuorin mekko ja esiliina.

Vierailija
38/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi sinun mielipiteesi aiheeseen?

On se tässä ketjussa jo. Yksi niistä mukavimmista, koska mulla ei ole tapana vastata ilkeästi muutenkaan.

Vierailija
39/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapikkaat?🤣

Vierailija
40/58 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lähes 60 vierasta🤣

Naurettavaa ja todennäköisesti epäonnistuu. Kokontumistajoituksia puuhataan.

Oli miten oli, sinä et ole shown pääesiintyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi