Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko e-pillerit aloittaa random päivänä?

Vierailija
04.02.2015 |

Eli olen nyt ollut ilman ehkäisyä kolme kuukautta ja menkat loppu eilen ja haluaisin aloittaa pillerit uudestaan.. tiedän että ne olisi pitänyt aloittaa ekana vuoto päivänä, mutta kun en osannut päättää silloin asiasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta lue käyttöohjeesta miten hyvä ehkäisyteho on. Eli saa niitä syödä, mutta yleensä ehkäisytehoon voi luottaa vasta myöhemmin.

Vierailija
2/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Kiitos!
- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aloittaa minä päivänä tahtoo, mutta pitää käyttää ainakin viikon ajan myös esim. kondomia mikäli ei raskaaksi tahdo tulla. Asiasta kerrottanee tarkemmin pillereiden käyttöohjeissa. 

Vierailija
4/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:25"]Voi aloittaa minä päivänä tahtoo, mutta pitää käyttää ainakin viikon ajan myös esim. kondomia mikäli ei raskaaksi tahdo tulla. Asiasta kerrottanee tarkemmin pillereiden käyttöohjeissa. 
[/quote]

Lisäehkäisyä tulee käyttää viikko, mikäli aloittaa pillerit kuukautisten 2.-5. päivänä. Jos "joku random päivä", niin lisäehkäisyä on käytettävä koko ensimmäisen liuskan ajan. Sikäli siis yks hailee aloitatko nyt vai vasta seuraavien menkkojen ekana päivänä.

Vierailija
5/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

-ap