Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua oonko todellakin palstaillut 15 vuotta?

Vierailija
04.02.2015 |

Aika kamalaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, itse asiassa kohta 16 vuotta. Aloin pslstailla väjän ennen kuin aloin odottaa esikoista

Vierailija
2/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli joulun aikoihin 14 vuotta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjesta! Niin minäkin. T. Neljän äitee.

Vierailija
4/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa, taitaa olla 17 vuotta täynnä. Koska tää av alkoi, muistaako kukaan?

Vierailija
5/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hmm, jos eivät ole palstan jutut paljon muuttuneet, niin ovatko omanikaan? Ja kuinka paha SE on?

Ap

Vierailija
6/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte muistaa, milloin aloititte? Mä en muista mitenkään. En ole palstaillut koko ajan, vaan pitänyt vuosia taukoakin. Itse asiassa löysin uudestaan tämän palstan joku aika sitten, kun tuli töissä tylsää ja kuuklettelin jotain =).

Vierailija
7/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että aloitin vuosituhannen vaihteessa, olin kotiäitinä ja ajattelin ryhtyä pph:ksi, kävin jotain koulutusta siihen ja tein jotain tehtävää eksyessäni tänne ja kauheeeeta, jäin. Pph minusta ei tullut.

Vierailija
8/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:38"]

Miten te voitte muistaa, milloin aloititte? Mä en muista mitenkään. En ole palstaillut koko ajan, vaan pitänyt vuosia taukoakin. Itse asiassa löysin uudestaan tämän palstan joku aika sitten, kun tuli töissä tylsää ja kuuklettelin jotain =).

[/quote]

Mä olen muuttanut niin monesti, ja tiedän missä asunnossa aloitin ja jäin saman tien koukkuun.

Ap (taas vauhdissa)

Vierailija
9/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, niin minäkin. Hirveän pitkä aika, 15 vuotta av-mammana, melkein kakskytä vuotta ja sikana.

Vierailija
10/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen palstaillut noin vuoden. Aloin palstailla kun odotin esikoistani.

Hyvänenaika joko miu "pikkuvaavi" on kohta vuoden.. Mihin tää vuosi oikein meni?!!? :)

Muuten.. Teille pidempään palstalla olleille kysymys: onko täällä keskustelut muuttunu vuosien saatossa huonompaan vai parempaan suuntaan?

Vierailija
11/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aIKamenee

Onnentyttö vrv

Vierailija
12/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 13vuotta. Esikoinen oli juuri syntynyt, siitä muistan :D

Vierailija
13/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:42"]

Itse olen palstaillut noin vuoden. Aloin palstailla kun odotin esikoistani. Hyvänenaika joko miu "pikkuvaavi" on kohta vuoden.. Mihin tää vuosi oikein meni?!!? :) Muuten.. Teille pidempään palstalla olleille kysymys: onko täällä keskustelut muuttunu vuosien saatossa huonompaan vai parempaan suuntaan?

[/quote]

Minusta muuten samanlaista, mutta nuo oudoimmat rasismi- ym. jutut ovat viime vuosien tuotosta.

Vierailija
14/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 16 v ja palstailu tuhosi parisuhteeni. Menetin elämäni rakkauden kun roikuin täällä aina vaan ja muu elämä jäi "tekemättä"!Eli lasteni isä lähti ja meni vieraisiin ja sille tielle jäin.

Kadun!! ( ennn palstaa harrastin kaikkea tervellistä ja normaalia)

Vierailija
15/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kohta 14 vuotta täyteen. Muistan, että silloin oli just Lahden dopingskandaali ns. päällä kun löysin av-palstan...

Jutut ovat yhtä hölmöinä pysyneet. Ennen av:n puolella oli huomattavasti enemmän taistelua imetyksestä ja siitä mikä on sopiva päivähoidon aloittamisikä jne.. nyt keskusteluissa on enemmän yleistä politiikkaa ja tätä monikulttuurisuus-vänkäystä.

Vierailija
16/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitin onlinella 2001, eli siitä tulee tänä vuonna 14v. En muista milloin siirryin tänne, se oli sitä aikaa kun online kuoli.

Vierailija
17/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mennyt yhteen putkeen?

Vierailija
18/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ens kesänä 14 vuoden ajan... Aina välillä on kyl ollut kuukausienkin taukoja.

Vierailija
19/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:38"]Miten te voitte muistaa, milloin aloititte? Mä en muista mitenkään. En ole palstaillut koko ajan, vaan pitänyt vuosia taukoakin. Itse asiassa löysin uudestaan tämän palstan joku aika sitten, kun tuli töissä tylsää ja kuuklettelin jotain =).
[/quote]
Mä aloin kun odotin esikoista.

Vierailija
20/20 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kerran sitä, että entä jos kuoleman hetkellä mulle käy niin, että kaikki av:lle kirjoittamani viestit alkavat vieriä pikapikakelauksella mun silmien edessä ja mä tajuan että sitä tekstiä on ehkä joku 5000 sivua? Härregyyd. Siinä sit huomaa mitä on elämässään saanut aikaan. Mähän olen ollut tuottoisampi kuin suurin osa ammattikirjailijoista... Eikä se juttujen laatukaan ole aina huono ollut :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä