Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan hakemus käsitelty. Koska näen päätöksen?

Vierailija
16.11.2021 |

Näkyykö vasta huomenna?
Olen jo toista kuukautta tätä odottanut kun tarvittu selvitystä ja lisäselvitystä ja vielä lisäselvitysten lisäselvitystä. Nyt vihdoin luki että käsitelty mutta päätöstä ei näe.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä näkyy, jos päätös on tänään annettu.

Vierailija
2/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän asia koskee? Pitäisihän sen päätöksenkin näkyä..kun etsii.. Vai puuttuuko vielä kengännumerosi, että voivat tehdä päätöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, luin väärin. Käsittelyssä se edelleen on.

Sairauspäivärahaa koskee.

Soittivat tänään ja pyysivät vielä lisäselvitystä! En ollut enää uskoa korviani koska viikko sitten soitin sinne ja pyysin tarkat ohjeet millaisen paperin he vielä rarvitsevan. Sellaisen toimitin. Nyt siitä sitten muka puuttuikin eräs oleellinen tieto. Sanoin että kuunnelkaa se nauhoite viime puhelusta jossa pyydettiin juuri tismalleen mitä toimitin. Lisäksi olin toimittanut kyseisen paperin jo kuukautta aiemmin joka nyt sitten ilmeisesti löytyi?

Soittivat ja käsitin että asia on nyt kunnossa ja tekee päätöksen saman tien. Sanoi siis että tekee sen nyt ja pitäisi näkyä heti.

Eipä näy. Varmaan sieltä se kengännumero vielä uupuu ja viikon päästä sitä sitten kyselevät...

Olen ihan varma että hylky tulee kun olen niin paljon vääntänyt asiasta.

En tajunnut että tällainen asia voi olla näin vaikeaa ja pilkunnu##imista suoraan sanottuna.

Ap

Vierailija
4/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkyy kun siinä lukee päätös.

Vierailija
5/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näkyy kun siinä lukee päätös.

Joo luin väärin. Luin että "käsittelyssä" kohdassa luki "käsitelty" ja sillä ihmettelin miksei päätöstä näy.

Ap

Vierailija
6/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin on sanottu tai olet käsittänyt jotain väärin, jos sanoi, että näkyisi päätös heti. Näkyy tosiaan vasta seuraavana päivänä. Käsittelijä voi vielä saman päivän aikana muuttaa päätöstä ja yöllä lähtee ns. maksuajot menemään, miljoonien ja miljoonien eurojen edestä maksuja per päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi