Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varattu, ja toinen mies suuteli minua

Vierailija
04.02.2015 |

Moikka!

Minulla on tällä hetkellä kinkkinen tilanne. Olen suhteessa, joka on kestänyt muutaman vuotta. Rakastan avopuolisoani, haluan jatkaa suhdettamme ja uskon, että meillä on edessämme hieno tulevaisuus. Eilen kuitenkin olin istumassa iltaa muutaman opiskelukaverini kanssa, ja sieltä päädyimme yhden kaverin kanssa hänen luokseen pelailemaan pelejä. Tilanteessa ei ollut minkäänlaista jännitettä, ja tarkoitus oli vain pitää hauskaa.

Aloimme kuitenkin puhumaan melko avoimesti parisuhteistamme ja seksistä, yms. Tuntui todella hyvältä, kun sai positiivista huomiota omasta ulkonäöstä. Puhuimme siitä, minkälainen on hyvännäköinen ja seksikäs nainen/mies. Tuli ylipäätänsä siis todella hyvä fiilis siitä, että hän sai minut tuntemaan oloni kauniiksi, haluttavaksi ja seksikkääksi.

Jossakin vaiheessa tämä mies lähti käymään tupakalla, ja menin hänen mukaansa pitämään tälle seuraa. Kerroin, että omassa parisuhteessani ei olla hetkeen harrastettu seksiä, ja että hän sai minut tuntemaan oloni hyväksi. Kun tulimme sisään parvekkeelta, tämä mies suuteli minua. Olin erittäin hämmentynyt tilanteesta, ja suutelin takaisin ajattelematta mitään. Kun suudelma oli ohi, olin järkyttynyt, ja totesin, että minun pitää lähteä. Mies oli ihan yhtälailla järkyttynyt tilanteesta, eikä kuulemma ollenkaan ollut tajunnut, mitä teki. Pakkasin tavarani, ja lähdin. Mies kuitenkin vaati saattaa minut, ja halusi puhua asian selväksi. Hän saattoi minut melkein kotiovelleni (asumme kävelymatkan päässä toisistamme), ja puhuimme tapahtuneesta. Sovimme, että asiasta ei enää puhuta, koko tapahtuma unohdetaan, ja jatkamme siitä, missä pisteessä olimme ennen sitä iltaa. Kumpikaan meistä ei halua suhdetta, kumpikaan meistä ei tunne sellaista vetoa toista kohtaan, vaan kyse oli lähinnä molempien itsetunnon pönkittämisestä.

Kerroin asiasta avomiehelleni kun pääsin kotiin. Hän vaikutti todella vihaiselta ja pettyneeltä, mutta emme ole ehtineet vielä puhua asiasta sen enempää. En tiedä, mitä teen. Haluan jatkaa parisuhdettani, ja rakastan puolisoani. En halua, että itsetunnonpönkitys-suudelma toisen miehen kanssa tulee väliimme, mutta toisaalta tunnen oloni koko ajan todella huonoksi ja ällöttäväksi, tuntuu kuin olisin pettänyt puolisoani pahimmalla mahdollisella tavalla. En tiedä, mitä teen, jos hän toteaa haluavansa erota. Toisaalta en myöskään haluaisi luopua kaverisuhteestani tähän toiseen mieheen, sillä hänelle on niin helppo puhua kaikesta. Luulen, että mieheni tulee vaatimaan ainakin sitä, että katkaisen välit tähän kaveriini.

Neuvoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille piikki ensin ja jos mies on vielä sen jälkeen vihainen, niin piikki myös miehelle.

Vierailija
2/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea haloo yhdestä suudelmasta. Miksi edes kerroit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt pitämään asiaa salaisuutena, ja tuntuu, että olisin tehnyt jotain todella pahaa. En kuitenkaan itse tiedä mitä tekisin, jos puolisoni kävisi suutelemassa jotain toista naista :(

ap

Vierailija
4/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne tosiaan. Kuulostaa siltä, kuin kärpäsestä olisi muodostumassa härkänen. Tavallaan teit ihan oikein kun kerroit, mutta jos suudelma oli täysin merkityksetön vahinko, olisi sen kuitenkin voinut jättää kertomatta. Huomaan, että sinulla on korkea moraali, kun koet suurta syyllisyyttä, mikä on hyvä asia parisuhteenne kannalta. Ehkä sinun täytyy ottaa etäisyyttä ainakin hetkeksi tuohon kaveriisi, miehelläsi on kuitenkin ihan hyvät perustelut vaatia sitä.

Vierailija
5/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kerroit miehellesi. Jatkossa osaat varmasti hillitä seksuaaliset jännitteet ja säästät ne vain miehellesi. Tee selväksi omat rajat äläkä anna ymmärtää. Älä ole niin vietävissä ja laita stoppi vieraiden vokotuksille.

Vierailija
6/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ymmärrän miestäsi. Jos hän haluaa sinun jättäytyvän kaverin seurasta, tekisin niin. Er voi syödä kakkua ja samalla säästää sitä. Luottamus täytyy ansaita ja peilaa samaa siihen jos miehesi tekisi samoin, miltä se tuntuisi. Suhteissa on aina kuivia kausia mutta silti ei saa katsella vieraita.

Vierailija
7/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet tapausta laajemmasta näkökulmasta, ei yksi vahinkosuudelma ole niin paha asia pitkässä parisuhteessa. Mieshän suuteli sinua. Se, että pari sekuntia suutelitte, ei ole sama asia kuin suunnitelmallinen pettäminen tai seksin harrastaminen. Itse en ikimaaimassa antaisi anteeksi puolisolleni, jos hän harrastaisi seksiä jonkun kanssa, mutta jos olisi käynyt kuten sinun tapauksessasi, ei se mielestäni ole niin tuomittavaa. Pyytäisin kyllä ottamaan etäisyyttä kaveriin. Kaverillasi taitaa olla kuitenkin tunteita sinua kohtaan, tuskin muuten olisi suudellut. Kokisin kyllä itsekin syyllisyyttä, mutta kannattaa nyt pitää pää kylmänä ja yrittää laittaa asiat oikeaan perspektiiviin. Yritä selittää asia miehellesi juuri kuten kirjoitti sen tänne, tai näytä kirjoitus hänelle. Tilanne oli sellainen, että selitettynä sen saa kuulostamaan helposti paljon pahemmalta mitä se oli.

Vierailija
8/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miesjättää sut. Aina oon sanonu että kaikki naiset on h... Siksi en sitoudu kehenkään..

Vierailija
9/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikaisista vastauksista!

Haluaisin ainakin uskoa, että rehellisyys ja avoimmuus on suhteen a ja o, ja tuntui oikealta kuitenkin kertoa asiasta. Tämä kuitenkin vaivaa minua niin kovin, että se varmasti näkyisi minusta ulos, ellen olisi kertonut. Luulen myös, että joudun ottamaan etäisyyttä kaveriini. Mikäli tällaisia tilanteita tulee jatkossa, luulempa että pystyn hillitsemään itseni paremmin, enkä lähde keskustelemaan näin tulenaroista aiheista muiden miesten kanssa. Tuntuu meinaan niin huonolta! En viime yönä nukkunut kuin muutaman silmällisen, ja vain pyörittelin asioita päässäni. Toivottavasti saan vakuutettua puolisoni siitä, että meidän suhde on minulle ehdottomasti pääasia.

ap

Vierailija
10/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit todella typerästi, rakastava mies odottaa kotona ja suutelet toista? Miehes ei ole ansainnut noin typerää naista PISTE

Vierailija
11/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilman muuta otat etäisyyttä toiseen mieheen, niin ei päädy ruokkimaan miehen ihastusta. Kipinäähän teillä vaikuttaa olevan, joten on myös sulle hyväksi, ettet ala turhan läheiseksi toisen miehen kanssa. Keskity vain omaan kumppaniin.

Vierailija
12/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nähtävästi pysty hillitsemään itseäsi tämän miehen seurassa! Olet tehnyt pahan virheen kun menit noinkin läheiseen kontaktiin vieraan miehen kanssa. Et mielestäni ole siinä asemassa nyt jossa sinä sanot yhtään sääntöä tai ehtoa.

Sinä olet mokannut ja sinun tehtäväsi on ansaita menetetty luotamus takaisin. Suosittelen sinua katkaisemaan välit tähän mieheen oma-aloitteisesti!! Kerro se miehellesi että sinä päätit ettet enää ikinä ole tänä miehen kanssa missään tekemisissä ja PIDÄ LUPAUKSESI!

Pyydä mieheltäsi anteeksi ja sano että luovuit tästä toisen ystävyydestä hänen vuokseen. Tämä on ainoa tie jos haluat pitää miehesi ja ansaita luottamuksen takaisin.

Jos mokaa niin hinta on maksettava. Tämän mokan hinta oli tuon miehen ystävyys... Se onkin sitten oman miehesi päätettävissä oleva asia jos hän antaa teidän olla vielä tekemisissä. Sinulla ei ole siihen enää päätösvaltaa mikäli miehesi ja hänen luottamuksen haluat. 

Jos teet toisin ja pidät yhteyttä mieheen jonka kanssa itsekontrollisi menetit niin siittä tulee elinikäinen juopa sinun ja miehesi välille. Itse voit valita tien jota kuljet mutta et sitä mihin se johtaa...

Mies77

Vierailija
13/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä valmis luopumaan kaverisuhteesta tuohon toiseen mieheen, vaikkei se mukavalta tunnukaan. Olen valmis tekemään melkein mitä vain, että saan pelastettua parisuhteeni. Nyt kun sitä ajattelee, niin ehkä se on paras ratkaisu...

ap

Vierailija
14/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuiko kielletty hedelmä hyvältä?

Vierailija
15/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:18"]

Maistuiko kielletty hedelmä hyvältä?

[/quote]

Se maistui lähinnä hämmennykseltä, järkytykseltä ja paniikilta. Jälkimakuina mm. älytön syyllisyyden tunne, pieni pakokauhureaktio ja henkinen oksetus.

ap

Vierailija
16/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi suudelma saattoi maksaa teidän parisuhteen. Menetettyä luottamusta ei helpolla saa takas, jos ikinä...

Vierailija
17/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:14"]

Olen kyllä valmis luopumaan kaverisuhteesta tuohon toiseen mieheen, vaikkei se mukavalta tunnukaan. Olen valmis tekemään melkein mitä vain, että saan pelastettua parisuhteeni. Nyt kun sitä ajattelee, niin ehkä se on paras ratkaisu...

ap

[/quote]

Ehkä sana kertoo että silti on epäilyä ilmassa. Tämä mies jonka kanssa suutelit ei missään tapauksessa ole kelvollinen mies kaveriksi. Hänhän tiesi että olet varattu, suhteessa ja silti meni moisen tekemään ja sinä halukkaasti vastasit. Petollinen mies mielestäni ja sinä asetat itsesi suureen vaaraan jos jatkat kaveruutta moisen moraalittoman miehen kanssa.

Jos edellä kirjoittamasi teet niin sinulla on virheestä huolimatta tervettä järkeä päässä. Korjaa aiheuttamasi vahinko ja mielipaha äläkä enää ikinä hölmöile ihmissuhteilla... 

Mies77

Vierailija
18/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala, ihan kamala meteli yhdestä suudelmasta, johon ap ei ollut tehnyt minkäänlaista aloitetta. Ap ruoskii itseään täällä palstalla, ja te vaan lyötte löylyä lisää. Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. En viitsi kuitenkaan kysyä kenenkään teidän ikäänne, sillä yllättävän moni keski-ikäinenkin vetää hätäjarrut päälle hyvin typeristäkin syistä parikymppisistä puhumattakaan. 

Eiköhän riitä, että ap huolehtii ihan itse omat syyllisyytensä, kun hän on siihen taipuvainen. 

Ap, jos miehesi nyt pillastuu tästä suudelmasta ja tekee jotakin katkaistakseen välinne, on ehkä ihan hyväkin, että pääset eroon moisesta. Kasvatte ja aikuistutte sitten omilla tahoillanne ja kasvatatte myös itsetuntoa ja perspektiiviä elämään omilla tahoillanne. Onnea ja menestystä. 

Vierailija
19/19 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista ja neuvoista. Olen tosiaan melko taipuvainen tuntemaan syyllisyyttä; siksi ehkä melkoinen haloo suudelmasta. Nämä vastaukset ovat antaneet ainakin perspektiiviä suuntaan jos toiseenkin, koitan soveltaa vastauksia parhaani mukaan. Koitan selittää tilanteen paremmalle puoliskolleni niin, että hän ymmärtää mitä tilanteessa tapahtui, ja otan myös etäisyyttä kaveriini. Opiskelemme kuitenkin molemmat samassa paikassa, joten välejä en voi kokonaan katkaista, mutta aina voin jättää kaiken muun kuin pakolliset velvollisuudet pois.

Toivon tosissaan, että suhteemme kestää tämän (en tosiaan koskaan halunnut suudelmaa, jos olisi kysytty niin vastaus olisi ollut ehdoton ei), sillä mielelläni aikuistun, kasvatan itsetuntoani ja perspektiiviä elämään avopuolisoni kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme