Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko suhteessa missä ei ole rakkautta? Miksi?

Vierailija
04.02.2015 |

Mietin tässä, että mikä saa ihmiset pysymään sellaisissa suhteissa, joissa ei ole enää rakkautta tai jotka muuten ovat ns. huonoja suhteita.

Olen nyt 40- vuotiaana löytänyt itseni tällaisesta suhteesta ja olen todella pettynyt itseeni.

Minulla on kaksi aikaisempaa pitkää suhdetta joista ensimmäinen (nuoruuden avioliitto) päättyi muutaman vuoden jälkeen siihen kun kasvoimme pikkuhiljaa eri suuntiin ja toinen suhde päättyi mieheni kuolemaan.

Suhteessa annan aina koko sieluni ja sydämeni ja olen valmis tekemään töitä suhteen eteen ja hakemaan ongelmiin yhdessä ratkaisua. Tällä hetkellä olen kuitenkin suhteessa, jossa koen antavani paljon enemmän kuin saan. Mies sanoo rakastavansa jne. mutta käytännössä monet teot osoittavat muuta. Tunnen, että jollain lailla minä joudun kannattelemaan koko ajan suhdetta.

Jos olisin nuorempi sanoisin goodbye ja lähtisin jatkamaan matkaani. Rakkaus on aina ollut se tärkein asia minulle ja nyt tunnen välillä näivettyväni ilman sitä. Mutta mitä minulle on oikein tapahtunut... Tähän vain jään päivästä toiseen. Ehkä se johtuu siitä, että en enää jaksa odottaa parempaakaan/oikeampaakaan.

En tiedä, harmittaa vain, kun piti ajautua tähän suhteeseen ja nyt olen "kiinni" tässä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla