Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten uskaltaisin

Vierailija
04.02.2015 |

olen viestitellyt yhden ihanan miehen kanssa nyt pitkin viikkoa ja tarkoituksena on tavata ensi viikolla. Tunnemme vetoa toisiimme ja viestit ovat sen mukaisia. Kuitenkin olen hiukan epävarma itsestäni. Olen synnyttänyt ja vatsalle on jäänyt ryppyistä nahkaa ja muutamia raskausarpia. En myöskään ole missin mitoissa, mutta en ylipainoinenkaan. Mitä jos mies ei pidäkään minua seksikkäänä ilman vaatteita.. olen eronnut kuukausia sitten ja tämä olisi ensimmäinen sitten exäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voin lohduttaa sua sillä että täällä on monia miehiä, joilla ei pikkusivuseikat merkitse mitään jos muuten kokonaisuus on haluttava. Tarkoittaa siis sitä että luonteenpiirteet ja käytös miellyttää miestä. Toivottavasti kohdallesi ei sattunut liian ulkonäkökeskeinen yksilö, mutta kyllä se aikanaan selviää.

Vierailija
2/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä jos nyt ensin ajattelet ihan vaan tapaamista vaatteet päällä, niin ei tarvitse stressata tuollaisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat huulipunaa ja luomiväriä, peset ja kampaat hiukset, laitat vetävät ja tiukat vaatteet päälle. Sitten keikistelet pyllyäsi miehen edessä ja lähetät lentosuukon *muiskis* vasta maalatuilta huuliltasi miehelle, niin johan on valmista kauraa!

Vierailija
4/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan me tavattu vaatteet päällä. Nyt tekisi mieli heittää ne vaatteet nurkkaan, sitä aristelen vaan.

Olisin kaivannut vähän rohkaistusta, että kelpaan tällaisena pienistä virheistä huolimatta, viime kerrasta on kuitenkin kulunut aikaa ja uuden miehen kanssa en vielä edellisen jälkeen ole intiimisti ollut.

-ap

Vierailija
5/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko ajatella niin paljon?! Ja tiedätkö mitä?! Epävarmuus näkyy ja kauas. Raskausarvet ja rypyt ei miestä pois aja, mutta epävarmuus kylläkin!