Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäköäsi moitittu koskaan rekrytointitilanteessa?

Vierailija
16.11.2021 |

Minulle sanottiin kerran: - Tuollaisella tukalla et ikinä tule saamaan töitä! (Olen mies ja minulla oli jossakin vaiheessa pitkät hiukset.)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko saanut töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä oli vuonna -85 ja olet edelleen työtön?

Vierailija
4/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen rekrytyyppi tarvitsisi vihanhallintakurssin - tai kaksi.

Vierailija
5/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ole mutta kerran ala-asteella joku sanoi nenääni rumaksi ja enkä ole uskaltanut hakea mihinkään opiskelemaan ja jäin työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
6/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin päästyä eräässä kaupallishenkisessä paikassa vihjailtiin, että pitäisi laittautua enemmän. Vielä palkkasivat melko stereotyyppisesti pelkästään naispuolisia tiettyihin töihin. Työhaastatteluun olin meikannut mutta osaksi todettuani organisaation henkilöstöjakauman lopetin jossain vaiheessa.

Laittautuneempi, nuorempi ja kauniimpi olisi ehkä pitänyt olla. No en ollut.

Vierailija
7/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatauoinneista kerran motkotettiin, sanottiin että ne pitää peittää jos tulet valituksi.

Vierailija
8/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin takaisin samalla mitalla, jos joku kehtaisi arvostella ulkoäköni tuolla tavalla. Nuorena en olisi uskaltanut, mutta nyt kyllä. 

Olen pahoillani puolestasi ap. 

Vierailija
9/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin eräässä työhaastattelussa, kuinka kaunis meikki sinulla on. Totuus paljastui, kun menin haastattelun jälkeen vessaan: ripsiväli oli vähän valunut, vaikka en ollut tuntenut sitä. Silloin oli tuulinen päivä. Todennäköisesti kyynelkanavat olivat avautuneet tuulen vaikutuksesta sen verran, että väri hieman levisi. Sen jälkeen olen mennyt haastatteluihin meikittömänä.

Vierailija
10/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko rekrytoijana olla muuan K. Paakkanen?

Vierailija
11/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin eräässä työhaastattelussa, kuinka kaunis meikki sinulla on. Totuus paljastui, kun menin haastattelun jälkeen vessaan: ripsiväli oli vähän valunut, vaikka en ollut tuntenut sitä. Silloin oli tuulinen päivä. Todennäköisesti kyynelkanavat olivat avautuneet tuulen vaikutuksesta sen verran, että väri hieman levisi. Sen jälkeen olen mennyt haastatteluihin meikittömänä.

Kevyttä kenttäv*ttuilua.

Vierailija
12/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄ-TÄ SE SI-KA!

Vierailija
13/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trashy people.

Vierailija
14/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta alettiin hiplailla kosketellen ja silitellen sekä haluttiin ottaa tultaessa takki pois päältä ja lähdettäessä takaisin päälle. Ilmoitin lopuksi, että en tarvitse henkilökohtaista avustajaa. En saanut paikkaa, mutta en olisi sinne kyllä halunnutkaan. Minua lääppii vain ja ainoastaan aviomieheni.

Vierailija
15/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroksi sanottu, siihen työhön "huono" asia (vaikkei itteä ollu aiemmissa haitannut).

Usein taas muuten vaan tajunnut asian laidan, kun kutsutaan hakemuksen perusteella innoissaan, ja haastattelussa voi heti aistia olleensa pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme