Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Helsingin pörssissä

Vierailija
04.02.2015 |

mikään osake mielestäsi ostohinnoissa? Olisi rahaa ja tekisi mieli ostaa jotain, mutta en keksi mitä. En pelkää riskiä. Ideoita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ETF:ää (H25ETF FH, Seligson OMX Helsinki 25 -indeksiosuus) niin saat hajautettua samalla:

http://www.seligson.fi/omxh25/suomi/esittely/

Vierailija
2/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele yhtään mitään kerron vain faktan. Ostin/lisäsin tänään Konecranesia. Ostohinnoissa sillä perusteella, että kasvaa johdonmukaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:16"]

osta ETF:ää (H25ETF FH, Seligson OMX Helsinki 25 -indeksiosuus) niin saat hajautettua samalla:

http://www.seligson.fi/omxh25/suomi/esittely/

[/quote]

Kiitos mutta teen vain suoria osakeostoja.

ap

Vierailija
4/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:21"]

En suosittele yhtään mitään kerron vain faktan. Ostin/lisäsin tänään Konecranesia. Ostohinnoissa sillä perusteella, että kasvaa johdonmukaisesti. 

[/quote]

Ihan hyvä peruste lisätä, mutta minulla on salkussa raskaasti Konetta ja Cargotecia, että ei ehkä lisää noita. Kiitos kuitenkin!

Typeräähän tämä on hakemalla hakea ostettavaa, mutta... En ehdi seurata ja perehtyä firmoihin niin paljoin kuin haluaisin, siksi tuli mieleen kysyä mitä mieltä te olette. :)

Vierailija
5/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toihan on ETF eli käyttäytyy kuin osake, hinta määräytyy markkinoilla jne.

Mutta joo, ehdotushan toi vaan oli, osta mitä tahdot :)

Vierailija
6/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osinkoja arvostat, osta firmoja joissa Björn Wahlroos on vallan kahvassa. Siis Nordeaa, Sampoa ja UPM:ää. Metsäteollisuudella menee yleensäkin nyt aikamoisen hyvin. Siis samaan aikaan, kun kansa vaikertaa että metsäteollisuus on ajettu alas.

Itse olen viime aikoina siirtänyt varojani pois euroista. USA:han ja Pohjoismaihin sijoittavat indeksirahastot ovat tuottaneet mukavasti.

Vierailija
7/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:33"]

mutta toihan on ETF eli käyttäytyy kuin osake, hinta määräytyy markkinoilla jne.

Mutta joo, ehdotushan toi vaan oli, osta mitä tahdot :)

[/quote]

En osta rahastoja.

ap

Vierailija
8/8 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlroos on alan mies ja arvostan osinkoja kovasti. Juuri nyt minulla on tukevasti Nordeaa ja UPM:ää, Sampoa ei ole jostain syystä koskaan ollutkaan. Mietin tuota dollarien ostamistakin, mutta USA:ssa on se sama seinä vastassa, en tiedä mitä ostaisin...

Jaaha, klo 13 alkaa palaveri. Kiitos teille vastanneille!

ap