Sami Hedberg 34 vuotta, luulin vähintään 45-vuotiaaksi
Iltalehdestä juuri luin, että Sami Hedberg täytttää tänään 34 vuotta, http://www.iltalehti.fi/viihde/2015031319351744_vi.shtml
Whaaaat?! :O Olen aina luullut sitä vähintään 45-vuotiaaksi, ehkä jopa vanhemmaksi.
Kommentit (11)
Tolla on jotenkin aivan helvetin ärsyttävän näköinen naama
Elähtäneen gigolon näköinen ja oloinen. Vaikuttaa ylimieliseltä mulkulta haastatteluiden pohjalta.
Samoin, olin yllättynyt. Luulin paaaaljon vanhemmaksi.
No ei toi iho nyt päälle nelikymppisen iholta vaikuta, vaikka eka ajatus onkin että eipä uskoisi niin nuoreksi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:09"]
No ei toi iho nyt päälle nelikymppisen iholta vaikuta, vaikka eka ajatus onkin että eipä uskoisi niin nuoreksi.
[/quote]
Ehkä ei iho mutta muuten ei kyllä näytä päivääkään alle nelivitoselta.
Oi oi oi. Oikein kun pääsis Samin mahaa vatkaamaan niin mikäs siinä olis ollessa. Nami nam.
Joskus silloin nuorempana tykkäsin Samin huumorista mutta nyt aikuisempana ei nappaa. Samista on tullut nyt viime vuosien aikana tyrkky ja samoja juttuja kierrättävä.
Harmi vaan että Sami on livenä hirveän mukava ja ystävällinen, toisin kuin muut enemmän tai vähemmän nimekkäät koomikot jotka tuppaavat ottamaan itsensä vähän liian vakavasti. Ylimielistä mulkkua Samista ei kyllä saa.
Itse luulin häntä 50v