Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kerrospukeutumista

First world problems
16.11.2021 |

Taas alkoi tämä kausi, kun pitää tupata päälle kaiken maailman hiertävää aluspaitaa, per.vakoon hilautuvia pitkiä kalsareita yms. Kaulahuivi kuristaa ja jos sitä löysää, niin se ei lämmitä, maski juuttuu talvitakin vetskarin yläosaan tao hinautuu pipon alla silmille. Äääää!

Mietin jo oikeasti johonkin lämpimään muuttamista, ettei tarvitsisi sietää tätä jatkuvaa epämukavuutta.

Oon muutenkin sellainen herkkis, että leikkaan kaikki laput pois uusista vaatteista, irrottelen ylimääräiset narut yms. hapsukkeet, jos mahdollista.

Vertaistukea?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks pääsee ens kuussa lämpimään.

Kolme kuukautta shortseissa ja t-paidassa.

Vierailija
2/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ap:n elämä muutenkin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulee taas kyläm ja pimeä... saa pukea villaa ylle kerroksittain. Muuta ap sinne etelään ja jätä kylmä pohjola meille jotka siitä pidämme :)

Vierailija
4/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan ap, kyllä se siitä. Ajattele, että lämmin olo on kaiken vaivan arvoinen. Olisiko tuubihuivi tai kauluri kätevämpi?

Vierailija
5/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää talvessa se kun kylmällä on pakko pukea paljon vaatteita kun käy kaupassa. Kun puet niin paljon että ulkona tarkenee niin siellä kaupassa tulee hetkessä hiki. Sitten kun hiestä märkänä menet ulos niin se kylmä pääsee taas iskemään. Ne kovat pakkaset on todella syvältä.

Vierailija
6/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdista se, että joudun koiranomistajana tekemään tämän pukemisen ja riisumisen ainakin neljä kertaa kertaa päivässä. Yleensä useammin. Kaipaan aikaa, kun ei tarvitse muuta kun lenkkarit vetäistä jalkaan.  

Vierailija
7/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää talvessa se kun kylmällä on pakko pukea paljon vaatteita kun käy kaupassa. Kun puet niin paljon että ulkona tarkenee niin siellä kaupassa tulee hetkessä hiki. Sitten kun hiestä märkänä menet ulos niin se kylmä pääsee taas iskemään. Ne kovat pakkaset on todella syvältä.

Tämä! Mun lämmönsäätelyssä on aina ollut jotain vikaa, ekan kerran olen pyörtynyt 5-vuotiaana toppahaalari päällä sisätiloissa. Kesällä ei ole samaa ongelmaa kun lämpö pääsee haihtumaan ihon kautta, ja ulkona ja sisällä on suunnilleen yhtä kuuma. Olisipa mahdollisuus muuttaa johonkin... kun tietäisi edes mihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän