millaisia ihmisiä arvostat?
kerro myös, arvostatko sellaisia ihmisiä, jotka jostain syystä ovat yhteiskunnassa yleisesti vähemmän arvostettuja.
Kommentit (15)
pienipalkkaisia ihmisiä, joilla on elämä ja talous kunnossa.
ihan yleisesti, koska pienellä palkalla on vaikeampi elää kuin isolla.
Rehellisiä ja totuudessa pysyviä ihmisä, sekä rehellisellä työllä omaisuutensa hankkineita (valitettavasti nykyisessä hyvä-veli systeemissä vaikeaa).
Mä arvostan roskakuskeja. Juuri eilen illalla mietin, mihin tää maailma menis jos kukaan ei kuskaisi ja jatkojalostaisi meidän tuottamia jätteitä.
Selkärankaisia, vilpittömiä, ahkeria, avuliaita ja hauskoja ihmisiä.
Ihmisiä jotka pystyvät asettumaan toisen asemaan. Tunneälykkäitä. Vastuunkantajia.
Semmoinen oman tien kulkija, joka uskaltaa olla ja tehdä toisin kuin muut, mutta kuitenkin hyväksyy myös toisten valinnat
Monenlaisia. Arvostan esimerkiksi kotiäitejä, joita eivät kai ainakaan netissä äänekkäimmät taida arvostaa. Itse olen akateemisesti koulutettu, mutta arvostan hyvin monenlaisia ammatteja. Arvostan ystävällisiä ihmisiä. En ole koskaan erikoisemmin arvostanut auktoriteetteja. Asema ei merkitse minulle paljonkaan.
Westend= lännen loppu ! Hyvin kuvaavaa mädille omenoille
En arvosta varkaita, rikollisia, epäluotettavia ihmisiä. Arvostan rehellisiä ja aitoja ihmisiä tulotasosta ja koulutustasosta riippumatta.
Hyvin käyttäytyviä ja hillittyjä. Ei taida olla muodissa.
Empaattisia, ystävällisiä, sinnikkäitä, rehellisiä, toiveikkaita, hassuja.
Arvostan ihmisiä, jotka eivät ole ilkeitä muille, jotka eivät liiemmin lokeroi, jotka eivät mitätöi toista sanoillaan, kiusaa ja alista. Sitten lisäpisteitä tulee monista muista ominaisuuksista, mutta nuo riittävät todella suureen arvostukseen minun puoleltani, olkoon persoonana sitten muuten melkein millainen tahansa. Arvostan kaikkia muita ihmisiä, paitsi muiden kiusaajia.
Rehellisiä. luotettavia, suvaitsevaisia, osaavat katsoa asioita monelta kantilta, itsenäisiä ajattelussaan, eivät mene joka muodin mukana.
Vitut arvosta yhtään ketään!