Kuinka olla sosiaalisempi?
En ujostele muita ihmisiä, mutta en vain keksi mitään mitä sanoa. Jos jään jonkun henkilön kanssa kahdestaan, niin se menee lopulta siihen että katselen eri suuntiin ja välillä huokailen.. Olen hyvin sulkeutunut ihminen muutenkin. En kerro ystävilleni tai perheenjäsenilleni mistään asioistani. Mitä tehdä? Olen sinkku ja se johtuu varmasti tästä mun tylsyydestä
Kommentit (34)
Tykkäätkö olla sosiaalinen?
Itse en tykkää, joten en sosialisoi. Läheisimpien ihmisten kanssa kyllä mielelläni käyn silloin tällöin kahvilla, mutta muuten haluan olla omissa oloissani. Viihdyn yksin.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:06"]
Tykkäätkö olla sosiaalinen? Itse en tykkää, joten en sosialisoi. Läheisimpien ihmisten kanssa kyllä mielelläni käyn silloin tällöin kahvilla, mutta muuten haluan olla omissa oloissani. Viihdyn yksin.
[/quote]
Samoin, viihdyn mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa, jossa minua pidetään omituisena.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:27"]En mäkään keksi, ei ole mitään asiaa.
[/quote]
Niin ja en ole kovin kiinnostunut puolitutuista niin mitäpä sitä rupattelemaan.
[/quote]
Vaikea siis viihtyä seurassasi. Muut varmaan huomaavat, että et ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:45"]Mutta haluaisin olla sosiaalisempi. Minut jätetään usein ulkopuolelle ryhmässä, eikä huomioida ollenkaan. Siitä tulee tosi vaivautunut olo.. Ihanaa etten ole yksin asian kanssa.. Ap
[/quote]
Olisi ap ehkä helpompaa, jos olisit oikeasti kiinnostunut muista ihmisistä ja pitäisit heistä. Silloin ei tarvitse teeskennellä. Jos et pidä ihmisistä etkä ole kiinnostunut, he huomaavat sen. Mä en koskaan jää sellaisen kanssa väkisin juttelemaan, joka katselee pois päin ja huokailee. Sehän olisi itsensä kiduttamista ja noloa tyrkyttämistä. Jos ei kelpaa niin ei sitten, mitä sitä väkisin vääntämään.
Jos ap haluaa miehen, mutta ei kuitenkaan ole tästä erityisen kiinnostunut, suhteesta ei välttämättä kovin hauska tule kummallekaan.
No jos sua ei kiinnosta muut ihmiset, niin miksi esittää. Vaikutatpa tylsältä ja kuivalta persoonalta. Omat ajatuksetko vain kiinnostaa?
Kehitin alkoholiongelman, kun yritin tehdä itestäni viinalla sosiaalisempaa. T. introvertti
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:46"]Kehitin alkoholiongelman, kun yritin tehdä itestäni viinalla sosiaalisempaa. T. introvertti
[/quote]
Parempia vinkkejä kiitos..? :-D Ap
Sosiaalinen tarkoittaa muuta kuin puheliasta
Mulla ei ole tähän mitään sanottavaa:/
Puhu muiden päälle äläkä kuuntele! Älä tule tänne valittamaan tuota tylsää olemustas oot tylsä ihminen etkä muuksi muutu. Vituttaa tämmöiset antisosiaaliset mulkut jotka ei osaa puhua. Itse onneksi olen puhlelias ja siksi minulla onkin yli 500 facebook kaveria ja kaikki tykkäilee tiloistani. Ryhdistäydy. Vituttas olla sinä!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:33"]Puhu muiden päälle äläkä kuuntele! Älä tule tänne valittamaan tuota tylsää olemustas oot tylsä ihminen etkä muuksi muutu. Vituttaa tämmöiset antisosiaaliset mulkut jotka ei osaa puhua. Itse onneksi olen puhlelias ja siksi minulla onkin yli 500 facebook kaveria ja kaikki tykkäilee tiloistani. Ryhdistäydy. Vituttas olla sinä!
[/quote]
Jooh. Kiitos tästä. Ap
Minä en viinallakaan saa itsestäni kaikesta tuntikausia pälpättävää ihmistä. Ehkä saan juttua toisen perään, mutta iloisesti asiasta toiseen hypellen :) Joku saattaa katsoa, että miten tuo nyt liittyi tähän mitenkään kun meikäläinen päästelee tajunnanvirtaa.