Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! tyttäreni raskaus!

Vierailija
03.02.2015 |

Olin ensin tukemassa ja mielissänikin. En ole koskaan kannattanut aborttia ja kun tytär kertoi tulleensa raskaaksi vahingossa se oli ok minulle ja annan tietenkin kaiken avun ja tuen. Mutta nyt hän soitti käyneensä ultrassa ja että massussa on kaksi vauvaa! Olen vaihtanut mieltäni , haluaisin että tytär tekee nyt abortin. Minä en mahdottomia jaksa olen 55-vuotias jo itsekin. Tyttärellä on koko ikä edessään saada mukuloita. Miten saisin tyttären nätisti ohjailtua aborttiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
2/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs et alunperin kannattanut sitä aborttia. Tässä se nyt nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta iltaaaaa

Vierailija
4/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. oletko tosissasi? Puistauttaa kaltaisesi ihmiset. Ensin tuet tytärtäsi 100% sitten kun vauvoja onkin kaksi niin ne pitäisi tappaa?? Tue tytärtäsi vauvojen suhteen!! Jos menet tuollaista ehdottamaan tulet menettämään niin tyttäresi kuin lapsenlapsesi. Terv saman kokenut tytär. Sydämeni särkyi kun minulle ehdotettiin tuota. Helvetin itsekästä sinulta. Sinä et niitä kuitenkaan 24/7 hoida

Vierailija
5/5 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 22v. Äitini on 52v. Minulla on kaksi lasta alle vuoden ikäerolla ja itse lapseni hoidan mieheni kanssa. En minä äitiä siihen pakota, minunhan lapsianihan he ovat. <3
Ps. Ja hoitaisin lapseni kyllä yksinkin. :) mies käy paljon töissä, tiedän millaista on olla yksin lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan