Yksittyis lainat
Lainaavatko yksityishenkilöt enää rahaa? Tarve 6000€ takaisin 300 € erissä. netissä oli joitain yrityksiä jotka välittävät lainoja, mutten tarkoita nyt niitä. Mielenkiinnosta kyselen.
Kommentit (9)
Ja haluaisit luonnollisesti lainata rahat ilman korkoa, eikö niin?
Otsikon perusteella luulin, että tämä olisi jokin Google-kääntäjällä tehty mainosviesti ulkolaiselta lainayritykseltä...
Palvelun https://www.suomenlainapalvelut.fi/ mukaan lainaa saa kyllä haettua suoraan yksityisiltä henkilöiltäkin, joten ei ole pakko hakea pankista.
Pankista sitä lainaa saa. Niin sanotut vertaislainat pyöritetään kuitenkin välittäjän kautta kulut ovat usein moninkertaiset pankkilainaan verrattuna. Saat siin lainaa yksityiseltä kalliimmalla. Näitä lainoja on tosin mahdollista saada ilman luottotietojakin, jos tämä vain lainaajalle sopii. Summa on sitä luokkaa, että ihan perinteinen kuluttajaluotto on hyvä ratkaisu. Lyhennät lainaa siis tuon 300€ / kk noin 23kk ajan. Kannattaa toki vielä kilpailuttaa laina ennen sen ottamista.
Kai yksityishenkilötkin tarjoavat lainaa. Toki varmasti samoin ehdoin kuin muutkin lainaajat. Itse en lähtisi tuollaista vaihtoehtoa edes harkitsemaan, tutustuihin mielummin muihin lainaa myöntäviin palveluihin, jotka toimivat myös netin välityksellä.
Mä tuppaan lainaamaan rahaa tarvitseville naisille hyvin joustavilla maksuehdoilla.
Nytkin yksi mamma on mulle 200€ velkaa, lyhentää sitä kerran viikossa olkkarin lattialla polvillaan mukavasti..
Vierailija kirjoitti:
Kai yksityishenkilötkin tarjoavat lainaa. Toki varmasti samoin ehdoin kuin muutkin lainaajat. Itse en lähtisi tuollaista vaihtoehtoa edes harkitsemaan, tutustuihin mielummin muihin lainaa myöntäviin palveluihin, jotka toimivat myös netin välityksellä.
Syksyllähän sitten kivasti lisääntyy pimeät lainamarkkinat kun nettilainoja aletaan rajoittaa ja ajattelemattomat ihmiset haluaa silti nopeaa lainaa.
Katsotaan mitä luotonantajat nyt sanovat kun lakimuutokset astuivat voimaan. Saattaa olla, että <a href="https://munlaina.fi/">laina</a> on edullisempaa kuin koskaan.
Kyllä netissä toimii useita vertaislainapalveluita, joiden kautta voi hakea lainaa netistä yksityisiltä ihmisiltä. Näitä palveluita on esimerkiksi fixura, fellow finance ja lainaaja.fi