Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään etten tule valmistumaan ikinä

Vierailija
15.11.2021 |

Pakko tehdä aloitus jos saisin vaikka vertaistukea. Opiskelen siis amkissa sote-alalla neljättä ja viimeistä vuotta. Suunniteltu valmistumisajankohta keväällä. Jäljellä enää 1 harjoittelu ja opparin loppuun tekeminen. Ei siinä, kuulostaa ihan hyvältä. MUTTA jotenkin ahdistaa että kaikki tulee menemään vielä pieleen ja en tule ikinä saamaan papereita. Mitä lähemmäs kevät tulee sitä enemmän ahdistaa :/ Lisäksi asiaa ei helpota, että valmistun vähän myöhemmin kuin suurin osa luokkalaisistani ja tunnen oloni niin epäonnistuneeksi jo siitäkin. Tunnistan kyllä tämän kuvion, alan kehitellä kauhukuvia tulevasta ja sitten pelkään niiden toteutuvan (vähän sama tilanne esim. yo kirjoitusten aikaan). Kärsin ahdistuksesta ja minulla on siihen lääkitys jos tämä vähän selittäisi. Mutta oisko kellään mitään lohdun sanaa tässä tilanteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ohjaaja antaa palautetta siitä ont:stä sen verran paljon ettei tarvitse huolehtia mistään plagioinnista. Onko oppari jo työn alla? Vai aloittamisen vaikeus?

Itse tein kahta versiota: sitä pilkun päälle viilattua ja sitä huonompaa (kopioi liitä) mitä lähettelin ohjaajalle. Ohjaaja sai valittaa ja ohjata (lisää tätä, mainitse tätä, siirrä tänne tuonne tohon). Ja lähetin parikin kertaa viikossa uuden version aina vain vähän muokattuna.

Joo näin aattelen järjellä ja toki tiedän että huolella on tehty. Oppari alkaa olla loppuvaiheessa kohta ja viimeistely on musta se kauhein vaihe ku pitää viilata ja tarkistaa..

Ap

Vierailija
22/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei pakko sanoa että av yllätti tänään! Iso kiitos teille jotka ootte jaksanu kommentoida, paransitte mun iltaa 100% <3Kaivan tän ketjun esiin kun iskee seuraavan kerran epätoivo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä