Äidit, kysymys teille
Hei!
Olen 25-vuotias mies ja ongelmani on seuraavanlainen: lapsena en saanut oikeastaan minkäänlaista hoivaa äidiltäni. Minulla ei ole edes muistikuvaa siitä, että olisin ollut koskaan äidin sylissä. Nyt aikuisena asia on alkanut vaivaamaan todella paljon. Olen alkanut korvaamaan tuota lapsuudesta puuttunutta hellyyttä roolileikillä, jota harrastan itseäni vanhempien naisten kanssa. Roolileikissä tuo vanhempi nainen esittää äitiäni ja antaa minulle hellyydenosoituksia ja lopulta päädymme seksiin. Eli äidin antama hellyys ja rakkaus (puuttuva sellainen) on mennyt tavallaan sekaisin aikuisen tarvitseman seksuaalisen kanssakäymisen kanssa.
Kysymykseni onkin seuraavanlainen: Miten päästä yli tästä ongelmasta ja löytyykö teiltä naisilta / äideiltä ymmärrystä tällaista roolileikkiä kohtaan. Toivoisin vain asiallisia vastauksia, koska koen tilanteen melko hankalana.
Kommentit (4)
Kiitos vastauksestasi. Unohdin mainita, että toisinaan olen ollut myös suurinpiirtein oman ikäiseni naisen kanssa ja hän esittää roolileikissä ikäistään vanhempaa. Tuollainen ehdottamasi kaltainen asia saattaisi toimia asiassa. Joku omanikäiseni nainen ehkä voisi auttaa minut irti tuosta fantasiasta ja korvata kaiken sen hellyyden, joka lapsena jäi puuttumaan.
Poika25
^^ juuri näin. Tavoitteena hellyys ja hoiva hellyytenä ja seksi sitten vain seksinä. Hellyyden tarve tuskin menee ohi, mutta saadessasi seksistä irrallista hellyyttä ja huolenpitoa, pystyt harrastamaan ja nauttimaan seksistä itsellisenä aikuisena.
Yhden "kylmästä" äidistä kärsineen miehen avioliitto meinasi mennä nurin miehen tultua mustasukkaiseksi vaimostaan omille lapsilleen. Toimin vähän kuin pariterapeuttina heille ja onneksi liitto jatkuu vielä. Samoja ongelmia paljastui taustalta.
Kannattaa etsiä se oikea kumppani, mahdollisesti pysyvä sellainen, ja työstää asiaa yhdessä. Ei kaikki naiset ole tunnevammaisia bimboja, ei edes suurin osa:)
N31
Ymmärrän kyllä fantasiaasi ja koen sen jopa hieman kiihottavana. Ellen olisi naimisissa, niin olisin valmis auttamaan pikku hiljaa pääsemään sinua tuosta fantasiasta eroon.
Vaimo31
En tiedä sinun äidin korvikkeiden ikäisistä naisista, mutta minä ymmärrän hyvinkin. Toki leikkinä menee hetken aikaa, mutta varmaankin pitemmässä suhteessa yrittäisin auttaa eriyttämään nämä asiat toisistaan. Hiljalleen.
N31