Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksetaanko rasistille aloitusten tehtailusta?

Vierailija
03.02.2015 |

Selvä natsikampanja päällä. Joko jokin taho tukee trollia tai sitten kyseessä on ns. hyödyllinen idiootti, natsiaatesoturi. Kannattaa tietoisesti huomioida, että asenteisiinne ja mielipiteisiinne pyritään vaikuttamaan juuri täällä juuri nyt.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun mamunaapurustossa. Tämä lähiö yltää varmaan top viiteen Suomen eniten mamuja alueiden listalla. Mulla on naapureina, kavereina, työtovereina mamuja. Mun lähikaupoissa ja kahviloissa palvelee mua mamumyyjät, mut ajaa töihin mamukuskit. Terveyskeskuksessakin hoitaa mamulääkärit. Ei pelota tulla kotiin myöhään yöllä tai lähteä lenkille illalla (ja olen siis nainen). Jos joku rikollismamu tappaa ei se tarkota sitä että kaikki mun ympärillä olevat mamut olis yhtäkkiä rikollisia.

Nämä mamualoitusten tekijät on yleensä niitä joilla ei ole mitään kontaktia Suomessa asuviin mamuihin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaan ihan perus suomalaisten junttiudesta, älä huoli.

Vierailija
64/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:48"]

Asun mamunaapurustossa. Tämä lähiö yltää varmaan top viiteen Suomen eniten mamuja alueiden listalla. Mulla on naapureina, kavereina, työtovereina mamuja. Mun lähikaupoissa ja kahviloissa palvelee mua mamumyyjät, mut ajaa töihin mamukuskit. Terveyskeskuksessakin hoitaa mamulääkärit. Ei pelota tulla kotiin myöhään yöllä tai lähteä lenkille illalla (ja olen siis nainen). Jos joku rikollismamu tappaa ei se tarkota sitä että kaikki mun ympärillä olevat mamut olis yhtäkkiä rikollisia.

Nämä mamualoitusten tekijät on yleensä niitä joilla ei ole mitään kontaktia Suomessa asuviin mamuihin.  

[/quote]

Tai sit just on. Moni puhuu omasta kokemuksesta. Kiva että koet olevasi turvassa, mutta vaara on tilastollisesti suur.  Mä otan sen tosissani. 

Vierailija
65/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:21"]

Kyse ei ole erimielisyydestä vaan SYYTTÖMÄN elämän tahallisesta pilaamisesta, vain koska hänellä on mamu status. Asiallinen ei voi olla jos syyttää ilman todisteita kaikkia koska mamu.. oletko aivan terve? Viekö valokuvaaja sielusi?

[/quote]

Mistä sä puhut?!!?!!! Jostain tietystä konkreettisesta tapauksesta? Väitätkö ihan pokkana että jokainen rasismisyytös on aiheellinen maahanmuuttokeskusteluissa? Vääriä syytöksiä et ole huomannut?! 

Vierailija
66/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maahanmuuttokrittinen ja ylpeä siitä. Jos se saa sut haukkumaan minua, se kertoo vain susta itsestäsi. Ei yhtään kenestäkään muusta. Ei minusta, ei Timo Soinista eikä Hentunliisasta.

Vierailija
67/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:39"]

En oikein usko että kukaan maksaisi islam-kielteisestä asenteesta.

Monikulttuurisuutta pitää mainostaa ja kehua, se on ihan lakiin kirjattu ja pakkosyötöllä meille tuputettua.

Pakkoruotsin kannattaminen on samanlaista, yhteiskunnan tukemaa ja johtamaa tuputusta.

JHA on saanut varsin suuria äänimääriä kaikissa vaaleissa, hyvinkin pienellä mainostuksella... joten ehkä meitä vain on niin paljon?

Kepuleita ja sossuja äänestää suuret määrät vanhoja ihmisiä, jotka kuolevat vanhuuteen parinkymmenen vuoden sisään. He eivät ole missään somessa naputtelemassa, vaan lähinnä heille naputellaan arkkua tehtaalla.

41v m

[/quote]

Tietenkin halutaan maksaa juuri sen takia, että kansa pehmenisi koville argumenteille. Tällöin puolue/politiikkokin saa hyväksynnän mamuvastaisille ja rasistisille argumenteilleen.

Vierailija
68/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:53"]

[/quote]

Tai sit just on. Moni puhuu omasta kokemuksesta. Kiva että koet olevasi turvassa, mutta vaara on tilastollisesti suur.  Mä otan sen tosissani. 

[/quote]No ei ole. Minä myös asun erittäin mamurikkaassa naapurustossa, eikä koko sinä viitenä vuotena jonka täällä olen asunut, ole tapahtunut kuin kolme tietämääni rikosta: narkkausta (läheisen kunnan vuokratalon kantasuomalaiset sekakäyttäjä), fillarivarkauksia (saman tyypin kantasuomalainen narkkauporukka) ja juoksukaljoja läheisestä pikkukaupasta (kantasuomalainen 15-20v poikaporukka).

Vierailija
69/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onkin varmaan syytä pelätä jos olet rasisti eli suhtaudut kaikkiin mamuhin kuin rikollisiin. Pelkojesi lietsominen ja syyttömienkin mamujen rikollisina esittäminen johtaa vain kaikkien kannalta huonoon lopputulokseen. Tämä harhojen levittäminen ei auta vähentämään rikollisuutta eikä auta ottamaan yhtään OIKEAA rikollista kiinni.

Sen sijaan epäluuloa ja haittaa aiheuttaa sinun toimintasi isolle joukolle syyttömiä ukrainalaisia.. anteeksi suomalaisia ja maahanmuuttajia..

Vierailija
70/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:03"]

Jännä harha tulee "vaarallisista maahanmuuttajista", kun juttua riittää vain niistä maahanmuuttajien tekemistä tapauksista. No, ei muuta, kun että huomioikaa tuo aivopesuyritys ja miettikää itse.

[/quote]

Minua myös ärsyttää, kun rikoksissa huomioidaan vain ihonväri. Tuntuu kuin rikos on rikos vasta kun sen tekee maahanmuuttaja. Muita ei noteerata. Kaikki rikokset ja rikolliset on pahoja. 

[/quote]

Johtuu siitä kun media pimittää Ja johtaa harhaan. Muistakaahan, että avoin keskustelu olisi parasta. Mutta sehän yritetään keinolla millä hyvänsä häivyttää. 

Vierailija
71/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ne joilla on omaa kokemusta harvemmin tuijottaa niitä tilastoja ;)

Vierailija
72/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]No ei ole. Minä myös asun erittäin mamurikkaassa naapurustossa, eikä koko sinä viitenä vuotena jonka täällä olen asunut, ole tapahtunut kuin kolme tietämääni rikosta: narkkausta (läheisen kunnan vuokratalon kantasuomalaiset sekakäyttäjä), fillarivarkauksia (saman tyypin kantasuomalainen narkkauporukka) ja juoksukaljoja läheisestä pikkukaupasta (kantasuomalainen 15-20v poikaporukka).

[/quote]

No ikävä kyllä sä et voi tolla omalla kokemuksella tehdä tyhjäksi virallisia tutkimuksissa tilastoja asiasta vaikka kuinka haluaisit. Etkä muiden ihmisten kokemuksia. 

Vierailija
73/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen toimintasi haittaa muitten syyttömien suomalaisten ja maahanmuuttajien elämää niin aikuisten kuin lapsienkin. Ei ole hieno aate vaan julma ja epäoikeudenmukainen.

Haluat esittää epäoikeudenmukaisuuden ja julman syyttelyn mielipiteenä, ongelma on ettei se ole mikään mielipide se ei ole edes ajatus vaan se on toisen ihmisen pahoinpitelyä.

Vierailija
74/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:02"]

Olen roturealisti ja patriootti. Mamuttajat on rotupettureita ja maanpettureita.

[/quote]Ohhoh. No nyt löytyi oikeat karvat... ihmiset on ihmisiä, enkä voi pettää muuta kuin ihmislajin. Sen tekisin jos alkaisin epäreilusti jakamaan ihmisiä hyviin ja huonoihin hullunkuristen ominaisuuksien mukaan kuten ihonväri, hiusten väri, silmien väri, pituus, paino, ikä, pään koko, ukkovarppaan mitta, lantioluun korkeus... suomi on hyvä maa, siinä olet oikeassa. Tunnen useita toisen polven maahanmuuttajia ja heistä kaikki ovat samaa mieltä. Myös suomen kansalaisia.

Vierailija
75/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:08"]

Äänestä vaikkapa sitä 17v likan tappajaa? Se tyttö ei ollut mikään rasisti, ei todellakaan, seurusteli 25v miehen kanssa, https://ylilauta.org/satunnainen/34213153 , siinä sen naama.

ps jos haluat sanoa minua rasistiksi, ole hyvä, teeniin.

[/quote]Ja mikä antaa sinulle oikeuden leimata maahanmuuttajat tämän kuvan perusteella? Kuinka tämä tapaus on algerialaisen maahanmuuttajaystäväni vika?

Vierailija
76/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on saanu tarpeekseen ja siihen on ihan hyvä syy.

Vierailija
77/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:09"]

Mitähän tarkoitat? Mamu jota syytät mamu rikoksista yleistäen kaikkiin mamuihin on sinun harhasi! Et taida olla ihan tarkin kaveri? Henkilö joka on mamu statukseltaan, ei ole oikeassa elämässä automaattisesti rikollinen, paitsi sinun harhoissa? Oletko pahastikkin harhainen?

[/quote]

Sinun pitäisi sitten kertoa meille taviksille kuinka pelkoja ja ahdistusta viimeaikaisten hirviötekojen jälkeen tulisi käsitellä?

Lähteä marssimaan ja osoittamaan mieltä? Kenties pistää oikein ranttaliksi?

Kostaa viattomille muutamien toisten viattomien murhat?

Voisitko itse tehdä jotain, mikä ehkäisisi noita hirveyksiä.

Neuvosi on tähän mennessä: " Ole vaiti!"

Kotat häpäistä ahdistuneet kansalaiset haukkumalla ja ylenkatseellisesti vähättelemällä. 

Ota huomioon, että malja meidän hiljaisten ja kuuliaisten kansalaisten osalta alkaa täyttyä.  Ja sen saa aikaan ne muut, jotka toistuvasti tekevät mitä pöyristyttävämpiä tekoja. 

Ja siihen te ylevät vastaatte: "Olkaa hiljaa!" 

Vierailija
78/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:58"]

Mä olen maahanmuuttokrittinen ja ylpeä siitä. Jos se saa sut haukkumaan minua, se kertoo vain susta itsestäsi. Ei yhtään kenestäkään muusta. Ei minusta, ei Timo Soinista eikä Hentunliisasta.

[/quote]

Otappa nyt erilleen maahanmuuttokritiikki ja sellaiset lauseet kuin: "kaikki neekerit takasin kotimaahansa, kun arabit räjäyttää ittensä minun lintukodossani. Mitään rikoksia ei olisi yhtään, jos kaikki ruotsalaiset vietäis siperiaan suolakaivoksille! Ryssät vie minun työt, minun naiset ja minun toimeentulotukeni!!!!!"

Minäkin olen maahanmuuttokriittinen, mutta tämänkaltainen keskustelu ei aiheuta muuta kuin tarpeetonta väkivaltaa sille suuremmalle osalle, jotka asuvat täällä sopeutuen suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
79/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

No ikävä kyllä sä et voi tolla omalla kokemuksella tehdä tyhjäksi virallisia tutkimuksissa tilastoja asiasta vaikka kuinka haluaisit. Etkä muiden ihmisten kokemuksia. 

[/quote]Voi tilasto sun kanssasi. Kaikkialla imigrantit ovat jonkin verran yliedustettuina rikostilastoissa. Myös suomalaiset ruotsissa. Miksikö? No koska muutto toiseen maahan on iso stressitekijä. Myös eronneet ovat yliedustettuina rikostilastoissa. Koska avioero on iso stressitekijä. Sitä en tiedä miksi miehet ovat niin reilusti yliedustettuina, mutta en silti väittäisi koskaan, että miehet ovat rikollisia.

Vierailija
80/91 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te ehdottaisin noiden nuorten tyttöjen ja naisten ahdisteluihin ratkaisuksi? Miten saataisiin iso ongelma hallittua ja loppumaan, että tytöt ja naiset sais kulkea rauhassa?