Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ei anna hellyyttä

Vierailija
03.02.2015 |

Ystävälläni on ihana lapsi ja mies. Ihmettelen, kun ystäväni ei koskaan helli miestään, eikä edes lastaan. Itse tykkäisin niin halia miestä ja tietenkin lasta pitää hyvänä. 

Tiedän, että ystäväni mies kaipaa kovasti hellyyttä naiselta, mutta liitossaan ei sitä saa. Kauankohan jaksaa naistaan katsella.

Lapsella ja isällään näyttää olevan todella hyvät välit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille miehelle pilluu

Vierailija
2/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:24"]

Ystävälläni on ihana lapsi ja mies. Ihmettelen, kun ystäväni ei koskaan helli miestään, eikä edes lastaan. Itse tykkäisin niin halia miestä ja tietenkin lasta pitää hyvänä. 

Tiedän, että ystäväni mies kaipaa kovasti hellyyttä naiselta, mutta liitossaan ei sitä saa. Kauankohan jaksaa naistaan katsella.

[/quote]

Ja tämän tiedät mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vain tee sitä silloin kun muut näkevät.

Vierailija
4/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ensi kerralla laitat avionaisen paidan ylle. Hieman pushup rintsikat sekä pudotat vahingossa jotain lattialle. Mies varmasti tykkää vieraan naisen tissivaosta.. :)

Vierailija
5/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisit niin kovasti halia miestä???

Vierailija
6/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:24"]

[/quote]

Ja tämän tiedät mistä?
[/quote] Niin, mistä tiedät? Onko mies sanonut vai mitä? Jotkuthan kaihtavat julkisia hellyydenosoituksia.