Jos sinua ällöttää vanhempi mies joka voisi olla ikänsä puolesta isäsi....
...eikö sua ällötä seurustella suunnilleen oman ikäisen kanssa? Se voisi olla ikänsä puolesta vaikka sun veljesi. YÄK!
Kommentit (19)
Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Aika kaukaa haettu ap:n heitto.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:59"]...eikö sua ällötä seurustella suunnilleen oman ikäisen kanssa? Se voisi olla ikänsä puolesta vaikka sun veljesi. YÄK!
[/quote]
Voivoi taisi vanhus pettyä saamistaan vastauksista tuossa toisessa ketjussa?
Mä en ymmärrä tätä vanhempien miesten dissaamista (avllä kaikki yli 45 vuotiaat on ikäloppuja)
Itse tunnen montakin äärettömän kuumaa liki viisikymppistä miestä. Joissain miehissä vain on SE jokin, mikä saa housut kostumaan vaikka ikää olisi mittarissa 50.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:07"]
Mä en ymmärrä tätä vanhempien miesten dissaamista (avllä kaikki yli 45 vuotiaat on ikäloppuja) Itse tunnen montakin äärettömän kuumaa liki viisikymppistä miestä. Joissain miehissä vain on SE jokin, mikä saa housut kostumaan vaikka ikää olisi mittarissa 50.
[/quote]
Niinpä, vain housut, ei tussu!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:07"]Mä en ymmärrä tätä vanhempien miesten dissaamista (avllä kaikki yli 45 vuotiaat on ikäloppuja)
Itse tunnen montakin äärettömän kuumaa liki viisikymppistä miestä. Joissain miehissä vain on SE jokin, mikä saa housut kostumaan vaikka ikää olisi mittarissa 50.
[/quote]
Kannattaa alkaa käyttää tenaa jos housut kostuu useinkin.
Mä olen ainakin saanut parasta seksiä yli 50 vuotiaalta. t. 23v
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:07"]
Joissain miehissä vain on SE jokin, mikä saa housut kostumaan vaikka ikää olisi mittarissa 50.
[/quote]
Olisiko se jokin pippeli? Ja pidätysvaiva? Yleisempää se saattaa olla vähän vanhemmilla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Ei kahden ikää lasketa yhteen:(
[/quote]
Kyllä huomaa että kevät on tulossa. Kohta saa taas nauttia 15-20 vuotta vanhempien äijien lähentelyistä bussipysäkillä. Täällä ovatkin jo näköjään henkisesti valmistautumassa.
Pari vuotta sitten eräs keski-ikäinen äijä tuli puku päällä ja päissään (keskellä päivää) tekemään tuttavuutta. Ihan oikeasti loukkaantui, kun annoin pakit epäröimättä. Jankkasi vielä vähän aikaa mutta en vastannut. En myöskään lähtenyt penkiltä koska paikka oli minun ja olin siinä ensin. Kuuntelin sitten 15 minuuttia kun äijä rukoili (!?) puolestani armoa sielulleni.
Herättää kyllä kysymyksen: mitä nuo vanhat äijät oikein kuvittelevat?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
Tuo on parempi...
Eli nytkö pitäisi sitten nuorten naisten olla hulluna viiskymppisiin?
Viiskymppiset miehet tykkää kokeneista naisista: seitsemänkymppisistä!
Näen joskus ympärilläni kiinnostavia vanhempia miehiä. Mutta opin aika nopeasti, että miehille se nuorempi nainen on jonkinlainen näyttelyesine jolla rehennellä kavereille. Joten jos periaatteessa kiinnostava vanhempi mies osoittaa myös kiinnostusta minuun, se alkaa heti ällöttää. Tiedän, että hän ei näe minussa mitään muuta kuin sen tosiasian, että olen yli 10 vuotta häntä nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:07"]Mä en ymmärrä tätä vanhempien miesten dissaamista (avllä kaikki yli 45 vuotiaat on ikäloppuja)
[/quote]
No harrastaa sinä seksiä niiden papparaisten kanssa, me muut otetaan sänkyymme nuoria, kiinteitä oriita.
Hyvä pointti :)