Lapset 3kk, 1v6kk ja 3v2kk ja jaksan ihan hyvin.
Ihanaa olla lasten kaa ja seurata heidän temmellyksiään ja illlalla isäntä jää heidän kaa kun lähden salille tai lenkille kaverin kaa, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Kommentit (7)
Harvinaista herkkua, nauti siitä. Ihan kateeksi käy.
hän saa niitä hoitaa ja ottaa vastuuta. vätykset ei sitä tosin ota, tekee kylläkin niitä.
sillä hän on töissä iltamyöhään. Olen kyllä monet kerrat miettinyt että ehkä olis pitänyt ottaa joku tavallinen duunari joka on töissä aamukahdeksasta neljään iltapäivällä. Olis elämä helppoa.
t:6
Mies tosin viikot poissa, eli pakko tyytyä näihin kahteen(vauva ja taapero). Ei puhettakaan että päivisin edes hetken rauhaa. Kyllä olen kade tosta salilla käynnistäkin..............
Mulla lapset 3v7kk, 1v1kk ja 1kk ikäiset, ja ainakin meillä on hulina aivan mahdoton koko päivän. Nuo kaksi tappelee " koko ajan" ..
Itsekin saan päivisin kovasti rauhaa kun kaikki nukkuu, mutta kuvitteleppas niitä äitejä jotka eivät pysty laittamaan lapsiaan isälle sen lenkin ajaksi hoitoon tai saa päivässä edes yhtä rauhoittumishetkeä, ei luulis olevan kivaa se.. Kaikki ei ole niin " mustavalkoista" .