Kiire: minkä synttärilahjan ostaisin 6-vuotiaalle pojalle?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:25"]
Legot, pikkuautot, joku imukuppipyssy, jalkapallo, Tatu & Patu-kirja, jalkapallokansio + kortteja, Itse Ilkimys -dvd, Robinin levy, Isac Elliotin levy (tai jos ois mun kuopus kyseessä, ACDC:n levy).. riittääkö?
[/quote]
Lapseni täytti juuri 6v. ja lahjaksi tuli mm. palapeli, kirjoja, nuottivihko ja Frozen-elokuva.
Legot on paras. Pikkulegot tietenkin.
Legot ja autolelut.
Näin pienet ovat iloisia ihan mistä leluista vaan! :)
Legot ovat loistava lahja sukupuolesta riippumatta. Niistä jokainen lapsi voi rakentaa aivan mitä haluaa ja leikkiä mieltymystensä mukaisia leikkejä. Autot ja muut ovat riski.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:37"]
Taskulamppu?
[/quote]
Toi on muuten hyvä ehdotus! Meillä melkein 6v poika sai joululahjaksi otsalampun. Se on yksi lemppari lelu tällä hetkellä.
Bionicle, sellainen isompi laatikko, maksaa jotain 10 eur. Korkeus laatikolla 20 senttiä
Anna sille saatanan kakaralla kunnon selkäsauna.
Lego, lego, lego tai lego :)
Äläkä usko niitä legopakettien ikäsuosituksia. 6-vuotiaalle voi ostaa vaikka paketissa lukis jotain 8-12-vuotiaille
Viktorinox "macgyver" linkkari! Ensin sen kanssa käyttö opetellaan yhdessä sekä seikkaillaan yhdessä. Kun kokemuksia ja ikää tulee niin sitten saa touhuta yksinkin. Pojat tykkää takuulla ja kädentaidot sekä mielikuvitus kasvaa kohinalla... :,)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:42"]Lego, lego, lego tai lego :)
Äläkä usko niitä legopakettien ikäsuosituksia. 6-vuotiaalle voi ostaa vaikka paketissa lukis jotain 8-12-vuotiaille
[/quote]
riippuu ihan lapsesta minkälaisia legoja voi viedä. Mäkin vein 3v pojalle 8-12v legoja. Osannu aina leikkiä nätisti eikä koskaan ole "syönyt" leluja. Ei niillä itse osannut rakentaa, mutta innolla etsi oikeita palasia valmiiksi kun äitinsä rakensi legopoliisiautoa :)
Legot, pikkuautot, joku imukuppipyssy, jalkapallo, Tatu & Patu-kirja, jalkapallokansio + kortteja, Itse Ilkimys -dvd, Robinin levy, Isac Elliotin levy (tai jos ois mun kuopus kyseessä, ACDC:n levy).. riittääkö?